onsdag

blev aldrig att jag uppdaterade nå mer igår, blev så sur..

hade ju tid hos läkaren 13.30, fick sitta & vänta till 14.20 & 14.25 kom jag ut igen -.-
liksom här har man gått & väntat på en läkartid i över en månads tid & när man äntligen får komma ägnar dom 5 minuter åt en..
han tyckte inte att det kunde vara så farligt när jag inte var så öm i magen, MEN HADE JAG FÅTT KOMMA PÅ EN GÅNG NÄR JAG SÖKTE FÖR DET KANSKE HAN HADE FÖRSTÅTT HUR JÄVLA ONT JAG HAR HAFT!
men nejnej, inte ens ett litet prov kunde dom ta.

jaja, ska inte sitta & tråka ut alla med mina problem :P



btw så drar jag förhoppningsvis till huvudstaden på söndag, äntligen typ :)




over & out. <3
// Anna.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0