har man tråkigt så har man..

snodde denna av mikaela (A)



SENASTE:
Dryck: coolaa
Telefonsamtalet: dont remember
SMS: mixen ;D
Sång du lyssnade på: never gonna take us down
Gången du grät: nån dag sen

HAR DU NÅGONSIN:

Har någon varit otrogen mot dig: inte seriöst, alltså bara när man gick i typ lågstadiet & killarna sprang runt & var ihop (som man så fint sa) med typ varenda tjej i klassen samtidigt x)
Förlorat någon speciell person: jaao
Varit deprimerad: det ska gudarna veta
Varit så trött att du somnat sittandes: haha ja, det är jag expert på!

I ÅR HAR DU:

Lärt känna en ny vän: jajamensan :')
Fått ditt hjärta krossat: nääedå
Skrattat så att du har börjat gråta: HAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHA! var det svar nog? ;)
Träffat någon som förändrat ditt liv: det kan jag inte påstå, inte lärt känna någon ny iaf.
Insett vilka som är dina äkta vänner: det visste jag redan. <3
Fått reda på att någon har pratat om dig: i dont think so
Kysst en kompis: nepp

BLANDAT:
Hur många av dina msn-kompisar har du träffat: långt ifrån alla, faktiskt
Har du några husdjur: MIN JACKEN! <3
Vill du ändra ditt namn: nääedå, när jag var mindre tyckte jag att det var jättetråkigt bara för att man inte kunde komma på nå smeknamn, men nuså :P
Vad gjorde du under din förra födelsedag: var först här hemma med en massa folk, & sen på kvällen stack vi hem till lollo & hade det mysigt
Vilken tid vaknade du idag: vaknade en himla massa imorse (hela natten egentligen), men sista gången när jag klev upp var hon nog strax före halv elva
Vad gjorde du igår runt midnatt: sov/tyckte synd om jack som "hostade" så att han knappt kunde andas :/
Någonting som du längtar till: ALLA GIGDATUM! :D
Senaste gången du träffade din pappa: för en timme sen typ
En sak du skulle vilja ändra om i ditt liv: att jag klarade av skolan bättre, fixade gymnasiet & fick ta studenten..
Vad lyssnar du på just nu: tv:n ;P
Har du någonsin pratat med en person vid namn Jens: det har jag nog
Vad gör dig irriterad just nu: ingenting
Vad är ditt namn: Anna
Singel/upptagen: singel
Stjärntecken: kräfta (/lejon, ligger precis på gränsen)
Kille eller tjej: jag är tjej jag
Hårfärg: brunt typ
Långt eller kort: halvlångt just nu
Längd: ca 165
Vad gillar du gällande dig själv: dont know, att jag äntligen vågar stå för vem jag är kanske
Piercings: bara i öronen
Tatueringar: inga
Höger eller vänster: vänster

DIN FÖRSTA:

Operation: ingen
Piercing: har bara i öronen somsagt
Bästa vän: första som man gick runt & sa: "du är min bästis, vi är bästisar" till var väll.. nadja kanske, men första riktiga var nog sanna
Sporten du spelade: fotboll
Husdjur: jaa hade ju en eremitkräfta vid namn skalman (aka skalis) i några veckor, men annars så är det jack som jag har nu :P
Konsert: markoolio tror jag ;)
Förälskelse: första som jag var "kär" i; daniel, första som jag "älskade"; dennis

JUST NU:
Äter du: ingenting
Dricker du: same
Är du på väg att: fortsätta skriva ;P
Lyssnar du på: fortfarande tv:n

VAD ÄR BÄST MED MOTSATTA KÖNET?

Läppar eller ögon: ÖÖGOON!!
Kramar eller pussar: kramar
Kortare eller längre: längre
Romantisk eller spontan: båda
Snygg mage eller snygga armar: spelar inte så jättestor roll, men mage då kanske
Tatueringar eller piercingar: nån tatuering KAN vara snyggt
Känslig eller inte: känslig, bara det inte blir FÖR mycket
Ragg eller förhållande: förhållande
Bråkstake eller tveksam: nånting där emellan kanske, eller aa, mer tveksam :P

HAR DU NÅGONSIN:
Kysst en främling: nepp
Tappat glasögon eller linser: japp
Krossat någons hjärta: tror jag väll inte
Har du blivit arresterad: inte av polisen, nej
Gillat din killkompis (mer än som vän): inte vad jag kan komma ihåg

TROR DU PÅ:

Dig själv: sometimes
Mirakel: mjaa
Kärlek vid första ögonkastet: jaao
Himlen: jaadå
Tomten: självklart, vem kommer annars med alla julklappar på julafton?
Att kyssas på första dejten: mjaadå

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0