fredag 3/6-11

nu har jag äntligen fått bilden av malin, så nu kan jag blogga lite om i fredags ;D

vaknade upp vid sju & kunde absolut inte somna om, så låg & drog mig/halvsov till typ kvart i åtta då jag kände att jag lika gärna kunde kliva upp.
slängde i mig lite frukost samtidigt som jag kollade datorn lite, smsade med mikaela & bestämde när vi skulle mötas & sådär.
på med kläderna & springa runt halva huset för att först leta efter skivan & sen leta efter solbrillorna, som sedan visade sig ligga i bilen mamma&pappa hade till rättvik så det blev till att leta reda på ett par andra innan jag sprang ut till kiosken & mötte upp mikaela vid nio.
bort till hennes farmor där mikaela fixade det sista & sen hoppade vi in i bilen & körde bort mot valbo, med ett litet stopp inne i stan för att hämta upp en kamera.
i valbo var vi först på plats, bortsett från allt folk som stod & köade utanför affären för att vara först in till dom bra/nedsatta sakerna, & folk kallar oss galna liksom x)
vi bestämde oss för att ta en sväng runt på baksidan med kände ganska snabbt att det inte hände nå speciellt där, så vi gick & la oss på bänkarna i solen framför scenen ist.
typ 45 minuter senare kom malin aka dagens födelsedagsbarn, & sen runt 11 dök resten upp av folket upp.
gick & tiggde åt oss isglass som igentligen bara var för barnen & sådär (A)
det fylldes sedan på med lite mer folk & vid 12 var det dags för danny att entra scenen, ganska seg publik om jag får säga det själv, men vi röjde på ändå ;D haha.
han körde igenom in your eyes, if only you, tokyo & in the club innan han begav sig in i affären för att signera, så vi sprang in dit & hamnade skapligt långt fram i kön.
upp på signeringen där malin blev grattad & lite sådär, han som stod breve & sålde skivorna sa åt oss några ggr att vi skulle skynda på för att dom hade brottom, när det i själva verket var danny som segade xP
han satt både länge & väl & försökte komma på nått att skriva på min skiva, så malin ba: "hon heter anna ;)" han ba: "MEN DET VET JAG VÄLL!! jag försöker ju komma på nått roligt att skriva ;D" HAHA. det hela slutade med att han helt enkelt skrev Danny Saucedo Grzehowski... typ, med lite stavfel här&där & förklarade sig med att han knappt själv vet hur det stavas xD kort & kramkram innan vi typ blev nedkastade, wops (A)
efter det tänkte jag, mikaela, malin, camilla, camillas kompis amanda, lollo & emelie dra ut igen, men malin blev stoppad då det började pipa när hon gick igenom larmgrejsen, så hon fick fint ställa sig & tömma väskan för vakten, & när han fått sett han hon minsann inte hade nå stöldgods fick vi springa vidare. ut & vidare runt till baksidan där malin märkte att hennes skiva var borta, jag ringde upp lollo (fast emelie svarade) då dom inte hade hunnit med oss runt & frågade ifall dom hade den, & jajamensan det hade dom, förklarade sedan vart vi var & dom kom runt också :)
hängde sen där i solen & hade det allmänt trevligt tills mr.D hade signerat klart, då tittade det ut en kvinna som jobbade där för att se ifall nån var där ute, hon fick syn på oss & tittade bakom sig (där danny stod) mikaela förklarade då att han kunde komma ut då vi inte är några sånadära galna fans ;D hon stängde dörren men den öppnades snabbt igen av danny som ba: "NI ÄR JU VISST GALNA! ;)" & stängde dörren, men öppnade den igen & ba: "det är ju ni som är galna ;)" jovisst eller hur tyckte vi, "jag vill äta min banan ifred :P" haha. stod sen & bara pratade lite, mikaela visade ett klipp på hennes lillesyrra som sjöng in the club & lite sådär. gav honom våran fina ballong som vi hade skrivit på innan vi kramades & sa syns senare igen&hejdå & han hoppade in i bilen, vinkvink & sen ringde emelie sina päron för att se ifall dom var pågång.
runt på framsidan igen där vi sa hejdå till mikaela, camilla & amanda som skulle vidare bort till köpcentrumet & vi gick bort & köpte lite att äta, korv med bröd & festis för 5 kronor, det tycker vi om ;D

sa sen hejdå till malin som skulle hem & göra tårta, & strax efter det kom emelies föräldrar & vi hoppade in i bilen & styrde kosan mot falund (som d' så fint säger)
framme där traskade vi bort till scenen & hejade på elin & hennes kompis josefin innan vi bestämde oss för att ta egna platser längre ut på kanten, hängde där ett tag innan vi begav oss ut på matjakt som slutade på hemköp & deras plocksallad, mumma :')

tiden gick & lollo skulle iväg för att möta upp tobias, moa & annika medans jag&emelie stannade vid scenen, bestämde att vi skulle ses efteråt & sådär.

19.00 drog ramsells igång, ulrik munther sen & jag trodde vi skulle bli döv av alla tjejer som skrev x) loreen, christian walz, martin stenmarck, tove styrke & swingfly( med christoffer hiding såklart) körde igenom sina låtar, & även fredrik birging kom upp som en överraskning & förverkligade sin rockstjärnedröm innan danny kom upp & avslutade kvällen med bravur! jag var verkligen totalslut efteråt.. mötte upp resten av människorna & pratade lite innan vi begav oss bort till bilen igen, ett snabbt stopp på drive in'en på max & sen bilade vi hemåt.
var hemma igen runt halv tolvtiden efter att dom varit snälla & skjutsat hem mig, drack 136584296982 liter vatten (nej ok, inte riktigt så mycket kanske) & sen hoppade jag ner i sängen.


det var min fredag iaf, men skulle inte förvåna mig om jag har glömt nått x)



avslutar inlägget med bilden på mig&d', & ja ni kan väll vara snälla & ignorera att vi båda (men mest jag, för han är alltid lika söt) ser lite halvt drogade ut xP

<3<3<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0