lördag

blev påmind av linn igen att jag inte bloggat på länge, vad skulle jag göra utan dig egentligen linn? ;D haha.


nej men ja, sala var det ja..
pallar faktiskt inte skriva nå detaljerat, hade vattenkrig (med våra extremt fina små vattenpistoler som vi införskaffade oss på leklust) under dagen & roade oss precis så som vi brukar göra..
hejade på en danny som inte ville heja tillbaka, så vi hejade på jonah&henrik ist ^^
soundcheck & sen blev vi utkastade inför kvällen, ställde oss direkt i kön till insläppet då det inte alls var långt kvar, sen spenderades resten av kvällen framför scenen.

tittade på nå band som spelade lite låtar, sen riggade dom om & så kom det nått hårdrocksband, gick & snackade med ruben&fredric då ist (A) sen tillbaka till scenen där dom riggade om igen inför byz.. faktiskt rätt kul att se honom, rätt många låtar man kunde sjunga med i ju & bra (nästan lite FÖR bra ibland) drag på publiken :)
blev fotograferade av tidningen (ja, IGEN) & ja sen drog danny igen, & vi röjde på som vanligt :')
massa söta blickar från typ alla på scenen & sådär, & ja precis som det ska vara helt enkelt :P
dock blev det inge roligt avslut, orkar inte gå in på nå detaljer men under cassandra (näst sista låten för dom som inte vet) fick jag ett sms av mamma & tårarna började spruta ut :/ jonah söten fick syn på mig&mikaela där vi stod & grät (hon började gråta när hon såg mig göra det) & blev värsta orolig, tittade en massa & så.
så när dom var klara drog vi oss snabbt ut ur folkmassan så jag fick ringa mamma & sen letade vi upp jonah, förklarade läget & snackade en stund med honom innan han var tvungen att dra. då drog vi tillbaka till signeringen & satt typ breve danny, sa till honom att jag verkligen behövde prata med honom sen & först skojade han till det lite, men sen såg han att det var allvar, så när han kvar klar med alla kom han fram & frågade hur det var & sådär, berättade för honom & då brast det igen, stod & grät lite i hans famn ett tag & han var så söt, sa en massa sött & ja.
sen sa vi tack&hej & begav oss bort mot bilen, tog vägen över uppsala hem & svängde in på max för lite käk vid tretiden, släppte av mikaela hos sin farmor, körde hem emelie & vid 5 ramlade äntligen jag&elin i sängen :P




bilden från sala allehanda(förstasidan) & våra fina vattenpistoler.



ja jag SKA även lägga upp en massa andra bilder också xP

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0