in the club summertour 2011




vad finns det att säga egentligen, har haft en av mina bästa somrar någonsin i sommar!
började med turnéstart på grönan i slutet av maj, följt av uppsala en extremt varm dag i början av juni.
eskilstuna dagen efter min födelsedag & söderhamn 2 dagar senare, sala i slutet av juli & sedan avslutningen i furuvik.
har ju självklart varit på en del andra saker såsom bla. rix, signeringar & sommarkrysset där imellan också, men nu ska dethär inlägget handla om sommarshowen.

Säger som danny själv, detta var lätt hans bästa turné hitills!
jag tror, nej jag VET, att man inte ens kan försöka förklara för någon som inte varit på något av stoppen hur grymt det egentligen har varit, allt jobb, med dansen, musiken, låtupplägget, ja allt helt enkelt, som han har lagt ner.. han ska ha en STOR eloge för allting!!

har suttit nu i säkert 45 minuter & försökt skriva någonting, men varje gång jag börjar på en mening ångrar jag mig & suddar ut allt igen. jag kan helt enkelt inte skriva en massa, hur mycket jag än vill..
Ja, kanske helt enkelt ska inse att det inte är någon idé att jag sitter & försöker.
utan vill bara avsluta med att jag är så SJUKT stolt över danny, över InTheClubSummerTour2011, världens bästa show!!!
<3<3<3


Kommentarer
Postat av: linn

sv. absolut!

2011-08-21 @ 11:18:12
URL: http://intevanlig.blogg.se/
Postat av: Li

sv: synd att du inte var på the voice då :/. men ja.. det var askuul hihih :D

2011-08-21 @ 22:35:17
URL: http://lislife.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0