bilder!

söderhamn
(bilden från true talant i tisdags kommer när jag fått den av mikaela)





så äntligen presentbilderna ;D


tavla från mormor&morfar,
hade ju redan fått tv:n som är i bakgrunden tidigare i år.
& snälla ignorera mig!



20 röda rosor, i en kristallskål från helsingland (arvegods av mormor)
även det från mormor&morfar då.



ljusskål & ljus från lollo



ljus från tobias



klocka från emelie, & armband med berlocker (det närmast klockan) från lollo



armband (+ ett nagellack&kort) från mikaela & linn



nikon coolpix s3100 från mamma&pappa



htc wildfire s från mamma&pappa


sen så fixade brorsan mitt wii & en massa spel till det, från dom då :P
så ja, jag är väldigt nöjd med det jag fick :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0