WOHO!

Hade typ världens bästa dag igår, utan att överdriva!!



Började dagen som vanligt, frukost & sådär liksom. Sen vid 11 hoppade vi in i bilen & brummade iväg mot stan, sprang in en sväng på willys & köpte färdkost ;D
Framme på stationen letade vi parkering, & sen fick vi springa som galningar över typ halva centralen för att hinna med tåget, haha.
Emma&Bea hoppade på i Iggesund också, trevligttrevligt :)
Framme i sundsvall drog vi bort till donken för lite lunch, där även bea mötte upp dom andra från streetteamet.
Bort sen till tonhallen, där vi andra tyvärr fick sitta ute vid fiket & det & lyssna på soundchecket.

Roade oss bäst vi kunde medans tiden gick, fick reda på att sölisen danny var försenad, så alltihopa blev uppskjutet, duktigt x)


Men sen väl där inne så hade vi världens bästa platser, längst fram i mitten! ;D
Emma&Bea kom även & joinade oss där sen, sicken tur dom hade liksom.

Showen drog igång, & utan att överdriva så var det det bästa jag sett!!
i topp med orsaspelningen liksom!! & ni som känner mig vet vad jag tycker om den, & ni andra, JAG ÄLSKAR ORSADAGEN!!!!!

1 & 1 halv timmes show med blanding av låtar från A state of mind-plattan, coverplattan(rewind) & sololåtar, kan knappast bli så mycket bättre!
Avslutades sedan med in the club, baby goodbye & sen en mix av all for love med mixade röster!
& vilka var det inte som fixade typ allt röj där inne då, om inte vi alla på rad ett, YEAH! ;D

Vi dröjde oss kvar lite när allt var slut, iom att vi inte alls hade brottom till tåget.
Grabbarna kom ut efter ett litet tag & började signera från scenen, så stod där & snackade en massa.
Allt från att danny skulle sova hos mig/elin & att vi kunde ha pyjamasparty, till att erik hatade mig x) Nej ok, det gjorde han inte, men vi skulle ta kort, så sa han "vänta lite, ska bara gå hit & skriva lite autografer först" så sen skulle dom ta gruppfoto där uppe, men då ropade jag på erik & sa att vi skulle ju ta kort. så han ba: "NEPP!!!!" på skoj, & då sa jag "NEHE, MEN HATA MIG DÅ! :O" så aa, det var mycket roligare på plats :P

Satt även & snackade med matte i typ en kvart, kände på hans skor & snackade en massa om estelle.
Fick även se en massa bilder & filmer på henne, & det är typ det sötaste jag någonsinn sett!


typ 40-45 minuter senare blev dom tvungen att gå, så vi drog oss ut.
började gå lite sakta ner mot stan, så rätt som det var kom en fin svart minivan åkandes förbi (A) waha.
skulle bort till macken/max, men hittade en matte & en stefan på vägen som hade problem med parkeringsautomaten, waha. men sabina var snäll & gav dom lite pengar så att dom kunde få sin parkeringsbiljett x)

In på macken & köpte dricka, & sen bort till max för att köpa med sig lite kvällsmat.
vårat tåg hem var lite försenat, men när det äntligen kom var det extremt skönt att få sätta sig ner.
ca 20 minuter försenade rullade vi in på stationen i gävle, så brummade vi hem & däckade i sängen runt 3 tiden.



Ja, det var väll gårdagen i stora drag :)




over and out. <3





(kommer bilder sen, datorn vill inte sammarbeta just nu)

Kommentarer
Postat av: Maria

määä inte nämner du mig vid namn heller ;)

2011-06-16 @ 17:08:49
URL: http://mariachen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0