"så hon har alltså inte sett nakenbilderna? ;)"

SOM jag höll på att dö av garv när danny kläckte ur sig dendär komentaren i torsdags! xD

& nu kan jag tänka mig att alla som inte var där inte fattar nått, så ska vara snäll & förklara..


alltså jag, em & danny stod & pratade en massa, danny komenterade för sjuttioelfte gången att han diggade emelies hår & sådär.
så får emelie syn på att danny inte har sina streck på sidan, så hon frågar vart dom har tagit vägen varpå danny svarar att han inte fick ha dom i videon.
emelie ser då extremt frågande ut & frågar: "videon..?" jag ba: "MEN HALLÅ, HAN HAR JU VART I LOONDOON! DAH!!" typ, så em ba: "jaha! :O ja, jag är ju sist med allt som vanligt"
danny&jag börjar då skratta & sen vänder han sig mot mig & säger då alltså: "så hon har alltså inte sett nakenbilderna? ;)" em ba: "EHM, VA?" jag ba: "HAHA NEJ!" så tog han fram sin iphone & började visa lite fina bilder från videoinspelningen :P



en av nakenbilderna & strecken/ränderna


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0