hejjagheteranna..

..& jag hade typ världens bästa dag igår!!

jag vet att jag sa det efter förra torsdagen också, men dethär var fan bättre!


mötte upp mikaela, sandra & hennes kompis sandra (ja, både heter sandra :P) vid sf vid halv fem, traskade sen bort till konserthuset där emelie väntade..
ringde upp håkan & fick veta att dom var lite sena, men att vi skulle gå in & sätta oss & vänta så skulle han komma & hämta oss såfort han kunde..

satt & roade oss bäst vi kunde tills håkan dök upp, gick sen in i salen & tittade på ett väldigt roligt soundcheck, "if only you, would drink my water, if only you, would eat my fruitcake" HAHA xD
när dom var klara traskade vi vidare ut utanför där det blev mysigt snack & sådär, nå snubbar som höll på att filmade & greja, & jag vet inte för vad! :O men iaf, tog lite kort & hade det allmänt mysigt ett tag tills dom blev tvugna att dra & käka.. då drog vi ut & fixade våra biljetter inför kvällen, "blir rad två bra?" haha nej, vi vill sitta längst bak..? HAHA.


efter det stack vi bort på sibylla, eller förlåt mig, grillköket & käkade lite innan det var dags att dra tillbaka till konserthuset för insläpp..
fick typ världens bästa platser & showen drog igång, röjde hela vägen igenom! efter typ en kvart var min hals redan helt slut, men det stoppade inte mig (A) waha.
fick mycket fina blickar, många fina textrader rakt in i ögonen & precis sådär som det ska vara :')
på slutet kom körde danny in the club som vanligt, & då orkade vi helt enkelt inte sitta ner längre, varpå resten av salen också ställde sig upp, måste sett väldigt roligt ut, typ som vågen liksom x)
baby goodbye sen, & danny tyckte inte riktigt om att sandra satt ner, så han tog tag i saken & klev ner till henne & bokstavligt talat LAG sig på henne! behöver jag säga att vi höll på att dö av skratt? xD
dom avslutade med där allt började, med all for love & sen blev det stående ovationer!






sa sen hejdå till sandra&sandra, HAHA.
kramades sedan lite med emelie som skulle dra på en gång & gick bort till mikaela & hennes kompis (natalie? ehm sorry, minns inte riktigt namnet :$) som stod & garvade åt några (eller typ 10 stycken) tjejer som var totalt galna, stod & bankade på glasrutan när grabbarna stod & duschade & en massa såntdär.. vi kände att vi inte riktigt passade in där så vi gled bort till turnébussen ist, tjejerna sprang fram&tillbaka som en jojo & skrek som galningar.. försökte få grabbarna att komma ut & en massa, vi försökte få dom att förstå att dom aldrig skulle komma ut sålänge dom höll på sådär, men inte lyssnade dom inte.
bandet kom ut & skulle börja packa in i bilen, berättade för dom hur tjejerna var & dom tackade för att vi hade varnat dom.. jonah kom sen & ställde sig & garvade åt dom med oss, hahaha. när grabbarna tillsist äntligen kom ut blev tjejerna heeeelt galna, kastade sig över dom & skrek & jaa jag vet inte vad. dom (grabbarna alltså) kom fram till oss & skulle säga hejdå, men tjejerna trängde sig fram & slängde sig runt halsen på dom. så drog dom i jackorna på killarna & en massa, ussa. försökte få dom att släppa för jag såg att killarna inte alls tyckte det var kul, men aa.. tillsist lyckades dom sätta sig i turnébussen iaf & kunde köra iväg.
drog då bort till morfar som stod & väntade så fint, & åkte hem, var väll hemma runt 23.


ja, det var väll lite om gårdagen iaf.

TACK ALLA SOM VAR MED! <3<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0