lista

Har du under de senaste två veckor:
Druckit Alkohol? - Japps
Saknat någon du inte borde sakna? - borde&borde, men jaa..
Hört någon snacka skit? - nej, det kan jag inte påstå
Skolkat från skolan? - nepp :) dock varit sjuuuuuuk :(
Hjälpt någon som har kärleksproblem? - näääe
Pratat med en riktigt bra vän i telefonen? - mjaa
Blivit irriterad på någon? - i dont think so

Dig själv..

Trivs du med ditt utseende? - jadå
Vad är din normala hårfärg? - brunt, mörkt.. typ, kanske..
När fyller du år, och hur många år blir du? - 23 juli, blir 20!! :D
vart vill du helst bo? - INTE HÄR!! eller alltså, inte här i skutskär!
Redo för barn? - inte nu
Redo för att flytta hemifrån? - kanske 
Använder du linser eller glasögon? - nej

Senaste...
Du pratade i telefon med? - förutom snubben som ringde & sökte mamma (jag svarade) såå.. morfar tror jag xP
Du åt? - goooodiiiiis (A)
Du drack? - cola, heyjagärnyttig.
Du kramade? - jacken :')
Du hånglade med? - detdu
Du sa hej till?  - bara hej? grannen tror jag






& btw, jaa jag är fortfarande görförkyld -.-

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0