tjugohundranio

ja då var det ett nytt år igen, men innan vi kickar igång 2010 så kör vi en liten sammanfattning av 2009.




januari började med en tripp till frihamnen för att heja på den gröna sköna kören, därefter vann grabbarna en grammis för 'årets låt'
valbo fick besök utav alice, kevin & robin b, & där träffade jag även sarah (aka tandis) för första gången :)



februari kom & vi besökte leksand inte en utan två ggr på bara några dagar, sen var det väll inte så värst mycket mer speciellt som hände under den månaden..



mars bjöd på en&annan sthlmsresa & världens bästa lollo fyllde 18, i slutet av månaden (den 28:e för att vara exakt) var vi några stycken härifrån som fick för oss att JAA vad kul att åka på tre gig på samma dag! sagt & gjort hoppade vi på tåget & hann besöka södertälje & sätra(sthlm) för att sedan avsluta dagen på skansen.



april drog igång & det var både idolaudition i gasklockorna & signering med grabbarna på hemmaplan, en tripp till malung hans även med innan månaden avslutades lite fint med signering i borlänge.


maj började & det var kanske världens roligaste bilsignering i uppsala som toppades med sommarshowspremiär i avesta. Plus att jag, lollo&jossan drog iväg tidigt en morgon till münchenbryggeriet&rix morgonzoo för att hälsa på anders som man tyvärr inte träffar allt för ofta.


juni innehöll världens bästa midsommarhelg i orsa, gig på grönan & hamnfestivalen i enköping. rixfestival i falun & fira mamma hann vi med också, & annars så spenderade jag hela dagarna i poolen där det var som skönast i värmen.

juli månad & jag fyllde 18!! hjälpte till att sälja emd-grejer i sundsvall, spenderade en heldag på grönan för att avsluta kvällen med sommarkrysset, hela månaden slutade med en tripp till bollnäs & grillnatta.


augusti började med att jag&lollo tog en flygtur ner till kalmar där vi stannade i 3 dagar, jag blev av med min tandställning efter 2 & 1 halvt år. det var örebro & det var nickelodeondagen på grönan innan månaden var slut.


september var en lugn månad, en tripp till nynäshamn för en väginvigning bara. annars upptäkte jag ännu en gång vilka söta vänner jag har, & hur mycket jag uppskattar att jag har dom.


oktober innehöll både det ena & det andra, bla ett kyrkbesök med mycket tårar & en tripp till kicks i gallerian, sthlm där vi träffade bobby&D' <3


november kom & grabbarna släppte julskiva, det bjöds även på ett besök på dansbandskampen där jag, em & gamlingarna släppte loss på dansgolvet, HAHA. träffade nicklas & några till från idol i valbo, ytterligare ett besök i kyrkan med mycket tårar & en julgala.


december var på ingång & nu var det inte allt för långt kvar på året, började inte allt för dåligt med en bsbkonsert på hovet som bara skrek nostalgi. vi bestämde oss för att det äntligen var rätt tid för en hund, det blev jul & nyår, men innan det var det en kaosartad konsert i kungsträdgården.




sammanfattningsvis har det varit ett toppenår & jag hoppas att detta år kommer bli minst lika bra, & med det sagt är det väll bara en sak kvar; 2010 NU KÖR VI!!!!


Kommentarer
Postat av: Jossan

Sjukt bra år. Tack!

2010-01-06 @ 22:50:01
URL: http://josefina.blogg.se/
Postat av: mersiha

fin blogg vad gör du då?:)

2010-01-10 @ 19:36:07
URL: http://merissa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0