Dag 7..

..Min bästa vän.

Ja jag berättade ju lite snabbt om det i första inlägget, min allra bästa vän heter då alltså Lollo.
Vi träffades första gången genom en gemensam vän, som då var min bästa vän, på sportlovet 2007.
Men vi började inte umgås riktigt förrens sista april 07, alltså är sista april våran dag :) <3
Vi har ju somsagt inte kännt varandra så jättelänge, men vi har vart med om så mycket tillsammans.
vi förstår varandra verkligen, behöver liksom bara titta på varandra för att förstå vad den andra tänker.
vi brukar ofta skoja om att vi är som tvillingar separerade vid födseln, så lika är vi på så många sett x) haha.
jag skulle kunna sitta hela kvällen och skriva, men det skulle bli aldeles för mycket.. så jag avrundar här :)



Jag tror egentligen inte att du förstår hur mycket du betyder för mig, jag hade inte varit samma person utan dig!
JAG ÄLSKAR DIG BÄSTA VÄN!! <3<3<3


Kommentarer
Postat av: Lollo

Men gumman då, jag vet inte vad jag ska säga nu, nu blev det ju jobbigt x) hihi! men jag älskar dig ockås! <3 TACK!

2010-12-15 @ 14:02:41
URL: http://whoocares.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0