Dag 6..

..Min dag.

Ja min dag idag har väll inte vart så speciell, har bara varit hemma och tagit det lugnt typ :P haha.


Men kan berätta om min dag igår ist :)
åkte med mamma in till valbo runt halv två, hämtade upp lollo&tobias på vägen också.
kom fram till media markt runt kvart över två, kändes faktiskt lite konstigt att man inte hade vart där flera timmar innan :P
jag var lite orolig över att det skulle va rätt mycket folk när vi kom, men det var typ max 10 pers framför scenen, så det var skönt.
gick runt & letade lite julklappar, & sen en liten sväng bort på toan innan vi tog plats vid kanten av scenen.
runt tre kom grabbarna upp & körde lite, fick en massa fina blickar från d <3
när det sen var dags för signering visade det sig att vi stod typ precis i början av kön, men vi kände att vi inte direkt hade nå bråttom, så vi gick undan lite & hängde ist.
testade på lite tvspel & grejs, & sen när kön hade blivit lite kortare gick vi & ställde oss ist..
danny satt först & direkt när jag kom fram säger han: "arn.. arn? ;D" (alltså det jag heter på facebook) jag ba: "haha jaa, fast det är bara första delen av mitt efternamn :P" så snackade vi en massa om det, han frågade lite hur det stavades & sådär :)
fast vet inte riktigt vad jag ska tycka om att han tom vet vad jag heter i efternamn nu, det är nog ganska illa egentligen x) waha.
men aja, vidare till erik & sist matte, dom sa inte så jättemycket faktiskt. mest frågade hur det var & sådär :P
det var många som gick upp på signeringen igen, så vi kände att vi lika gärna kunde göra det också.
pratade lite mer & tog lite gruppkort innan det var dags för dom att gå, men först blev det ännu mer kramkalas ;D
sa hejdå till alla söta flickor som skulle iväg & käka, & sen gick vi upp & tittade på lite mobiler tills mamma kom och det var dags att åka hem.


Ja, det var lite om gårdagen iaf :)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0