dag 3..

..Mina föräldrar.


Tjaao, vad finns det att säga om dom då? bortsätt från att dom är typ bäst alltså (A) HAHA.

Nej men, mamma heter lena och är uppväxt här i skutskär. pappa sören är från jämtland, och nej jag fattar typ inte ett skit när han pratar med sina släktingar därifrån x) waha.

Jag måste säga att jag har haft en väldans tur som fått så bra föräldrar som alltid bryr sig och sådär, för det finns ju faktiskt dom som haft en fruktandsvärd uppväxt med dåliga föräldrar.

Ja dom alltid varit världens bästa föräldrar, har alltid känt att jag kan prata med dom (även om jag inte alltid gjort det, tyvärr) och sådär. Har enda sedan jag var liten varit väldigt bortskämd utav mig, även om det till stor del beror på mormor&morfar som snudd på gav(/ger) mig allt jag pekade på. ok, riktigt sååå illa är det faktiskt inte, men nästan iaf :P haha.



JAG ÄLSKAR ER MAMMA&PAPPA!<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0