dag 2..

..Min första kärlek.



första kärleken kan man ju tolka på lite olika sett, men första killen jag var tillsammans med var en kille i klassen när vi gick i ettan. Sprang runt och snudd på tjatade till mig att jag skulle få chans på honom, och jag måste faktiskt erkänna att jag då inte riktigt förstod vad som menades med att få chans på någon, men alla frågade ju chans så då kunde ju inte jag vara sämre.
Men vi blev iaf ihop som man sa då, & var det nästan hela terminen om jag minns rätt.

Annars min absoluta första stora kärlek upplevde jag när jag var 15, en kille som jag då hade känt i runt ett år innan vi började prata "på riktigt" så att säga.
Tyvärr slutade det illa pga missförstånd och grejer, men måste erkänna att jag än idag (4½ år senare) kan komma på mig själv med att sitta & tänka på honom, fundera på hur det hade gått om saker & ting hade gjorts annorlunda, även om han sårade mig riktigt
riktigt mycket..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0