Dag 1..

..Om mig.



Ja vart ska man börja? Jag är en helt vanlig tjej på 19 år, född 91 alltså.
Bor två mil söder om Gävle med min mamma och pappa, plus min dvärgpudel jack som är lite mer än ett år.
Jag pluggar på fölkhögskola i storvik, en allmän linje där jag jobbar på att få mina betyg så att jag kan söka vidare inom mediahållet.
& på tal om media, ett stort intresse som jag har är att fotografera.. Har en Nikon D60 med en del tillbehör, och jag stormtrivs faktiskt med den :D

Annars reser jag gärna runt i vårt avlånga land och går på spelningar, speciellt med emd då.
erik, matte och danny har blivit en stor del av mitt liv, och speciellt danny som jag ser som min absolut största förebild! <3


Min absolut bästa vän heter lollo, vi har faktiskt bara känt varandra i snart fyra år, men hon är som min andra halva. vi är som tvillingar separerade vid födseln, så lika på så många vis!



jaa, det var väll allt för mig sålänge. släng in en komentar om ni tycker det är något som jag missat, eller om det helt enkelt är något annat ni vill veta om mig :)

Kommentarer
Postat av: Lollo

Nämen gumman!!!

Klart vi är :)

JAG ÄLSKAR DIG!

2010-12-02 @ 18:16:08
URL: http://whoocares.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0