måndag

känner att det inte blir så värst mycket uppdaterat här, men det händer inte direkt så mycket just nu.


i fredags följde jag med mamma in till stan, vilket resulterade i en ny skjorta :D sen mötte vi upp lollo&annika så jag hakade på dom hem, bakade & lite sånt & sen iväg ner till deras kvarterslokal där det blev 60årskalas.
jag&lollo (& även em) tyckte det blev lite långtråkigt efter maten så vi drog, em hem till sig medans jag&lollo åkte in till stan.. var tänkt att vi skulle sätta oss på interpool & snacka lite men där var det knökfullt så vi gick bort på old saints & satte oss ist, riktigt trevligt till en början med trubadur, canadensare & hela köret. tyvärr slutade det inte lika lyckligt, men det tänker jag inte ta här.

sen i söndags var vi bort till mormor&morfar för att fira farsdag/morfars födelsedag (han fyller på onsdag), slänger kanske upp en film på världens sötaste brorsdotter som jag filmade då ;P


annars stack jag iväg till skolan idag men möttes av en lapp där det stod att läraren var sjuk så lektionen var inställd, något irriterande när man har suttit & åkt en timme -.-




det blev inget bra inlägg dethär, men jaja 8)



                                                                                                                                          over and out.

Kommentarer
Postat av: Jennifer - Konstblogg

Tack så jättemycket snälla du! :D

2009-11-09 @ 21:41:18
URL: http://jenniferkiemunki.blogg.se/
Postat av: Jossan

Låter som en härlig helg :)

2009-11-12 @ 14:53:44
URL: http://josefina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0