hejjaghartråkigt

200 frågor.

1. Vad heter du? Anna
2. Vad kallas du? Anna.. typ x)
3. Vad vill du bli kallad? Jaadu.. Anna? xP
4. Födelsedatum? 23 juli
5. Stjärntecken? Kräfta (/lejon)
6. Lunar? Nepp
7. Msn? jaaaaao
8. Helgon? joo, men har inte vart inne på flera år typ
9. Vart bor du? Skutskär
10. Vad har du för mobil? Sony ericsson W705
11. Har du en egen dator? öhm.. jaa typ :P
12. Vem är din/dina bästisar? lollo<3
14. Vad ska du göra i sommar? nästa sommar? det var en bra fråga
15. Favoritfärg? gröööööööööön, & även lila&blå ;D
16. Turnummer? 3
17. Vad älskar du mest? vännerna, familjen.. ja allt såntdära
18. Intressen? fota, umgås med vännerna & åka ut på äventyr såklar ;)
19. Favoritband/artist? måste nog faktiskt säga emd/danny
20. Favoritlåt? det finns så många
21. Namnsdag? 20 juli & 9 december
22. Vad skulle du vilja heta? kan faktiskt inte komma på nått annat namn.. inte just nu iaf
23. Vad heter du på din msn just nu? .     anna
24. Hur många online? 27
25. Vem är din 15:onde online? nån ida
26. Vem har du blockat? ingen
27. Hur många olika grupper har du? 2 (online/offline)
28. Har du några olästa mejl på hotmail? nepp. eller kanske på min andra
29. Har du några nya kommentarer på bdb? har inte varit in & tittat på flera månader
30. Isf hur många? somsagt..
31. Hur ser din drömkille/drömtjej ut? som typ.. chase crawford! med lite stänk av zac & kanske nicklas (A) HAHAHAHA.
32. Beskriv ditt hår? rödbrunt (toning), ruffsigt just nu, jaa typ så xP
33. Har du några piercingar/tatueringar? näääe, bara hål i öronen
34. Vart skulle du bo om du fick välja? vet faktiskt inte riktigt
35. Bor du i lägenhet eller villa? villa
36. Vilken färg är snyggast på kläder? beror på
37. Vad har du på dig? stoooraaaa myyyyyskläder!!
38. Har du något i håret just nu? nepp
39. Vad har du gjort idag? bara varit hemma & tagit det lugnt
40. Vad ska du göra imorron? ingenting vad jag vet
41. Hur mår du just nu? skapligt bra
42. Hur brukar du annars må? det varierar rätt mycket
43. Är du sjuk? i huvudet xD hahahaha
44. Har du ont nånstans? magen & huvudet
45. Har du gått till tandläkaren detta året? SKOJA INTE! xD
46. Vad heter din mamma? lena
47. Har du några syskon? japp
48. Vilket är ditt favoritdjur? voffsing
49. Äter du ofta godis? definera ofta? ;P
50. Vilket är ditt favoritgodis? choklaaaad
51. Vad är det finaste som finns? mina vänner (A)
53. Vilket är ditt favorit tv-program? bla gossip girl
54. Vilken är din favoritveckodag? fredag.. eller lördag
55. Vem är din förebild? D' <3
56. Vad är bäst med dig? fråga någon annan
57. Har du några komplex? -
58. Hatar du någon just nu? hata är ett väldigt starkt ord..
59. Vem hatar du? precis..
60. Har du kysst en apa? inte vad jag kan komma ihåg x)
61. Vilket husdjur skulle du vilja ha? en voffsing ^^
62. Är du allergisk mot något? jaaao, apelsiner, lök, vissa pälsdjur, pollen.. typ
63. Har du ngt nytt gb-inlägg på bdb? har fortfarande inte vart inne på år&dar typ :P
64. Hur många bilder har du lagt ut? inte en aning..
65. Vad har du valt för bild här ovan? -
66. Vilket band är det sämsta som finns? vet ej
67. Är du kär? nääw
68. Isåfall i vem? dig (A)
69. Vad är din civilstatus? singel så det skriker om det!
70. Är du cool? coolast av dom alla ;D
71. Är du söt? klart (A)
72. Är du medlem på någon annan sida än bilddagboken? haha jaa
73. Isåfall vilken/vilka? facebook, blogg.se (haha), emdartist.se, danny.nu.. jaa en massa x)
74. Vilket är det fulaste tjejnamnet? det var en bra fråga.. men jag har inget bra svar just nu
75. Vilket är det fulaste killnamnet? samma här.
76. Har du varit hos frisören det här året? jaaopp
77. Använder du nagellack? neejs
78. Har du persienner, gardiner eller rullgardin i ditt fönster? persienner & gardiner
79. Har du eget rum? mjaa :)
80. Har du en dubbelsäng? nääe, men 1.20
81. Har du en egen platt tv? tyvärr inte
82. När flyttade du senast? när jag var typ 3½ xP
83. Vilken stil har du? min?
84. Vilken kändis skulle du vilja gifta dig med? chaaaaaase!!
85. Vilken kändistjej har snyggast kropp? öhm...
86. Vill du bli känd? njaaae, det är inte så att jag känner att jag har ett behov utav det, men blir jag så blir jag ;P
87. Skulle du kunna tänka dig att bli polis? njaa
88. Har du hoppat studsmatta det här året? litegrann iaf
89. Vilken är den godaste frukten? måste nog säga apelsin, fast jag inte tål det :(
90. Äter du grönsaker varje dag? inte exakt varje dag
91. Dricker du så mycket vatten som man ska? njaaeeeaaaeee
92. Är du underviktig, normalviktig eller överviktig? ja
93. Hur lång är du? runt 1.65
94. Är du nöjd med dig själv? joodå
95. Vad är du bra på? att skratta! xD
96. Har du en egen hemsida? räknas bloggen? (A)
97. Är du medlem på den engelska bilddagboken? joo, men har inte vart inne på jag vet inte huuuur länge
99. Vad är klockan just nu? 19.00
100. Är det jobbigt att svara på frågor? nejdå, har ändå inget bättre för mig
101. Hur ser din dataskärm ut? som alla andra bärbara?
102. Har du städat idag? nee
103. Har du varit ute idag? faktiskt inte
104. Vem ringde du senast? kommer jag inte riktigt ihåg.. sarah kanske?
105. Vad var du senast arg på? var lite småsur på pappa igår
106. Vad har du för status på msn just nu? inte vid datorn
107. Är du ofta inne på msn? jooo
108. Önskar du att du var tjockare? nej?
109. Hur många hus har du bott i? 2
110. Är du medlem på last.fm? nepps
111. Lyssnar du på webradio? om det funkar..
112. Bäddar du sängen? händer inte allt för ofta
113. Har du lätt för att somna? ibland
114. Snarkar du? fråga dom jag sover med x) nej men, har hört att det kan hända ibland
115. Vad har du för startsida? nå "mittAOL, compaq" eller nått, tillhör datorn
116. Har du ett sladdlöst tangentbord? nepp, bärbar dator ;)
117. Brukar du ha högtalare när du pratar i telefon? inte så ofta
118. Vad lyssnar du på just nu? välkommen hem<3
119. Vad har du för ögonfärg? blåa
120. Vill du tatuera dig? känner inte att jag MÅSTE, men vet precis hur det skulle se ut OM jag gör det
121. Vad har du för visningsbild på msn? en på mig&nicklas
122. Vilka sidor/program är du inne på nu? msn, spotify & blogg.se
123. Laddar du olagligt ner musik? nääe
124. Har du en egen ipod? nej :/ :P
125. Är du fet? vilken fråga 8)
126. Vad önskar du dig i julklapp? blixt till kameran! & lite annat
128. Har du sett filmen linas kvällsbok? jaaaaow
129. Är du emo? nej?
130. Vad stör du dig på? folk som är irriterande, haha
131. Vad är emo enligt dig? en livsstil typ?
132. Brukar du lyssna på hög musik? är jag ensam hemma så
133. Vad gör du om dagarna? allt möjligt
134. Tycker du om popcorn? cheeeeeeese (A)
135. Vilken är din favoritläsk? cola
136. Vad är din favoriträtt? svårt...
137. Vad tycker du om raggare? dom är.. raggare x) nej men det skiljer ju från person till person
138. Vad tycker du om punkare? samma här, det är så pass olika
139. Har du skärt dig nån gång? jag trodde det hette skurit? ;) HAHA
140. Är du död? jo men absolut
141. Är du osynlig? ja det med
142. Filar du naglarna? vilka naglar? 8)
143. Har du fräknar? nepp
144. Har du posters på dina väggar? joodu!
145. Vem är snyggast i My Chemical Romance? håller inte koll på dom
146. Vem känner du som har haft mest mobiler? det måste nog vara lollo xD hahaha
147. Vilket är ditt favoritämne? i skolan? just nu? foto eller gk
148. Vilket ämne hatar du? idrott!
149. Vilket ämne har du bäst betyg i? vet inte hur jag ligger till nu efter alla omständigheter..
150. Vilket ämne har du sämst betyg i? & då blir det ju samma här..
151. Favoritstad? vet inte riktigt.. men kalmar var riktigt mysig!
152. Favorit loka? beror på vilket humör jag är på typ, eller aa vad jag är sugen på xP
153. Cola eller cola light? ALDRIG LIGHT-PRODUKTER!!!!
154. Älskar du din dator? klart jag älskar lilla gillbert ;D
155. Är din dator bög? klart han är
156. Vad är ditt favoritplagg? jeansleggins!
157. Vilka affärer handlar du oftast i? kläder? gina typ..
158. Vart handlar du? öhm.. i affärer? x)
159. Favorit tvserie? jag sa ju det, gossip girl. bla.
160. Tycker du Top Model är roligt? det är kul & se fotograferingarna & hur resultaten av bilderna blir, & sen är det ju alltid lite roligt när dom bråkar om alla småsaker ;)
161. Vilken är din favoritbok? just nu gossip girl-serien, annars kan jag läsa "ondskan" hur många ggr som helst!
162. Favoritfilm? svårt..
163. Vilken är den bästa musikgenren? beror på humöret.. men pop funkar alltid
164. Bada eller sola? olika
165. Katt eller hund? voffsingar
166. Åska eller sol? soooool
167. vinter eller sommar? sommar, fast är det en riktig snövinter är det också mysigt
168. Knarkar du? har aldrig gjort & kommer aldrig göra!
169. Röker du? never!
170. Snusar du? samma!
171. Äter du? nej jag svälter?
172. Snattar du? nej
173. Röker vattenpipa? nepp
174. Är MER gott? klart
175. Tycker du om salt? joodå
176. Har du kysst din egna spegelbild? öhm.. har jag säkert
177. Vad tänker du när du ser din spegelbild? olika...
178. Ät en banan? nu?
179. Har du runkat nångång? varje dag
180. Använder du för mycket hårspray? använder det inte sååå ofta, men när jag väl gör det så blir det en hel del
181. Man ska borsta håret hundra gånger om dagen, gör du det? som att jag står & räknar?
182. Favoritsäng? miin
183. Har du en snopp? självklart
184. Har du sovit i en säng på ett varuhus? tror jag inte
185. Vill du ha sex just nu? öhm.. nej? :P
186. Har du ljugit någon gång? jaaa?
187. Favoritmeny på donken? beror på hur hungrig jag är
188. Donken eller burger king? EmSeDonaaalds
189. Svart eller vitt? båda
190. Rosa eller grönt? grööööönt
191. Död eller levande? levande
192. Rädda joppe? jaha?
193. Tittar du på tv just nu? nepp, men snart
194. Skulle du kunna vara med i en porrfilm? nej, jag skippar det
195. Favoritkaraktär i simpsons? hooomeeer
196. Skulle du kunna sjunga på allsång på skansen? joodå
198. Skulle du vilja gifta dig med marilyn manson? neej, me dont like him
199. Skulle du kunna tänka dig att ha sex med nån i blink-182? haha öhm? x)
200. Städat eller stökigt? mitt rum är rätt stökigt


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0