tisdag

nu var det ett tag sen igen, men det har faktiskt inte vart mitt fel denhär gången utan jag har faktiskt inte kunnat logga in på blogg.se förns nu.

inte för att det har hänt såå värst mycket sen sist, har vart i u-sala två ggr, första var ju måns på draget hus&hem, lite småtrevligt sådär ;D sen var jag även en sväng på nån bilfirma i lördags, bra folk, bra musik & 3 bra pojkar = en mycket bra dag!

dagen började inte allt för tidigt, vaknade runt 10, tåget gick 12.42.
framme i u-sala 13.40 där sarah (aka tandis) hämtade upp mig med moppen, måste säga att det kändes grymt skumt att inte köra själv xP men aa, bort till bilfirman där vi fick blommor & lite sånt.
lite senare kom även dom andra uppsalaflickorna så vi ställde oss på plats vid scenen, drog dit ett litet bord där vi hade alla saker på. fixade massa gratissaker (me like) & samlade ihop en MASSA heliumballonger som vi knöt fast på en lite petflaska, den SKULLE flyga så var det bara ;D waha. tillslut kom även grabbarna upp på scenen, började snacka norska eftersom att bilfirmagruppen som ägde stället var norskt & lite sånt, körde igenom alone, jennie, bäbis hejdå & youngblood. jag, sarah & sofia stog & rev av småbitar av blomskälkarna som vi sedan kastade upp på scenen (A) lalala.
d:"det flyger blommor här :o"
jag, sarah & sofia: HAHAHAHHAHAHAH *skyldiga!!*
när dom var klara stack vi snabbt som attans bort till signeringskön, hade lagomt ont i ryggen så vi satte oss ner på golvet & kollade igenom sarahs emd-bok, upp på signeringen där dom fick signera den nyinförskaffade "RUN EMD" tröjan, lite snack & sen ner igen. tog alla heliumballonger vi hade på flaskan & sjöng lite fint, bejbi goodbaj, bejbi farvell & sen även lite jangblad, erik höll på att garva ihjäl sig typ x) sen gick vi ut på parkeringen & sjöng lite moving on, riktigt vackert måste jag säga..
tillbaka in & väntade tills grabbarna var klara, höll oss kvar så länge som möjligt, pratade & kramades lite, men tillsist blev vi utkörda xP gick runt lite på parkeringen där utanför, bort till vägen & stå & prata lite, & rätt som det var så kommer det en bil & sarah ba: "där kommer en audi, fast.. fel modell" jag ba: "men.. det sitter nån med hatt där i!" alla: "DET ÄR DOOOM!!" -vinkvink- på dom när dom körde förbi & in på parkeringen, RUN RUN (HAHA) matte&erik klev ur & hoppade in i en annan bil, hejdå ännu en gång & sen bar det iväg till stationen där jag fick vänta en halvtimme på tåget, där träffade jag även på några kända ansikten som jag fick sällskap med ett tag :)

pallar faktiskt inte skriva så värst detaljerat, men ni kan ju alltid kika in hos min lilla tandis för lite mer läsning om lördagen ;D

. <3



FLYGANDE FLASKA! xD
                              

Kommentarer
Postat av: sarah

naw tanids !

länk och allting, <3 tack för en KANON dag !

2009-05-20 @ 18:53:58
URL: http://ssommar.blogg.se/
Postat av: Anna

Tandis(eftersom att man fortfarande inte kan komentera på din blogg -.-): ofc, vad annars liksom? ;D waha.

& TACK SJÄLV!! <3

2009-05-20 @ 21:43:37
URL: http://aennenna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0