tråklista

Lovar du att vara ärlig?
Jaadå
Du heter:
Anna
Smeknamn: 
Det beror på vem man frågar xP
Låt som när du är ledsen sörjer till?
Stay, Wherever you are & typ sånna låtar
Beroende av: 
musik&lypsyl
Vad säger du för att imponera på någon?:
HAHA jaa jag brukar ju försöka impa på folk såå ofta så att jag har något speciellt jag säger xD
Hur imponerar man på dig?:
Det beror väll på vem det är ;) haha nejdå, men typ vara sig själv & så
Brukar du skratta för dig själv?: 
men alltid
Vad står det i ditt senast inkomna SMS?:
"Hej tjejen! Bara så du vet så blir det inget sthlm för mig på lördag... osvosvosv"
Var bor du?:
Skutskär
Trivs du där?: 
Inte alls faktiskt
Äger du några converse:
Jodu!
Sprit, cider, vin eller öl:
ciiideeer
Brukar du bli för full: 
hahaha nej, aldrig
Vad har du för mobil operatör:
telia
Är du allergisk mot något:
allt för mycket.. apelsin, pollen, starka dofter (såsom dom flesta parfymer, blommor & hårspray) för att nämna några
Har du haft sex idag:
men ofc ;) öhm.. nej.
Hur svarar du i mobilen:
"aah"
Vem ringde du senast?:
det kommer jag faktiskt inte ihåg.. säkerligen lollo
Vad sa den du senast pratade med i telefonen:
att dom var påväg hem typ :P
Antal timmar sömn inatt:
8-9 eller nått
Sov du ensam: 
mjaa, bortsätt från nallen ;)
Brukar du komma i tid:
jaadå
När mår du bra:
När jag får vara med dom jag tycker om
När blev du fotad senast: 
öhm.. i söndags :P
Hur känner du dig nu:
har satans ont i knät -.-
Vanligaste färg på dina kläder:
det är rätt mycket blått i olika nyanser nu lär jag säga, men annars är det väll grått & så
Vad tycker du om fötter:
jaa, det är.. fötter? xD
Vad saknar du: 
DOM!!
Hade du en bra kväll igår:
jag satt här hemma helt ensam.. så njaa, kunde ha vart bättre ;P
Favorit dryck på morgonen:
iste/fruktdryck
Rakar du benen:
nu under vinterhalvåret har det väll vart rätt dåligt på den fronten, men på sommrarna så
När brukar du oftast gå och lägga dig:
beror heeeelt på hur trött jag är
Är du blyg?:
Alltså är det nya saker/nya människor så jaa, men är det gig/spelningar/signeringar så nej
Sysslar du med någon idrott: 
absolut, INTE
Vill du hellre ha mail än brev: 
från vem? ;)
Tror du på kärlek vid första ögonkastet:
Jag tycker inte om dendär frågan, alltså visst kan det klicka vid första ögonkastet, men jag tror inte direkt att det blir något seriöst & långvarigt förhållande
Har du spytt offentligt:
nääe, inte vad jag kan komma på nu
Vad skulle du göra om du vore kille/tjej för en dag:
hitta på nått riktigt skoj ;D
Är du nöjd med ditt liv: 
joodå, det kanske inte är såhär absolut superbäst, men det kunde ha vart mycket sämre
Är du bortskämd: 
skapligt..
Vad gör du i morgon: 
inget speciellt, väntar på att det ska bli lördag
Vad är det värsta du vet?: 
kryp, ormar, falska människor, jaa det vanliga :P
Hur mycket pengar brukar du slösa på en vecka?: 
det beror helt på vad jag gör i veckan xP
Vilken kändis tycker du är en bra förebild?:
Mr. DANNY!!
Vad längtar du till?:
kortsiktigt; lördag, "långsiktigt"; sommar & min 18årsdag!
Har du bra vänner och äkta vänskap?:
dom bästa!
Vad använder du för shampoo?:
Barnängen
Vad är det finaste du fått?:
Jag vet faktiskt inte
En speciell dag du minns: 
det finns många
Hur gammal är du: 
17 år, 8 månader & 3 dagar (A)
Tycker du om någon just nu:
 tycker om eller tycker om tycker om?
Du samlar på: 
giisar ;D (grisar för dom som inte förstår)
Vem ringer du när du är arg/ledsen: 
my best friend - Lollo <3
Gillar du golf: 
långgolf eller minigolf? :P
Vilken tid gick du upp idag:
halv tio typ
Har du sovit i din egna säng inatt:
jajamensan
Har du strumpor på dig nu:
japp
Är det okej att gråta:
alltid
När grät du senast: 
igår
Vad skulle du göra om du vann en miljon:
köpa drömkamera&kameratillbehör! sen köpa nått till mamma&pappa, vännerna.. kanske skänka nån krona & sen spara det som blir över :)
Bär du glasögon eller linser:
nääe
Tycker du det är viktigt att ha märkeskläder: 
absolut inte, varför ska man betala extra för ett litet märke på ett klädesplagg när man kan få minst lika snygga kläder för typ halva priset?
När går du upp ur sängen en helgmorgon:
när jag pallrar mig upp xP
Har du piercing:
4 hål i öronen
Vill du gifta dig: 
jaao, om jag hittar "den rätta" så
Vill du ha barn: 
somsagt, hittar jag "den rätta" så visst
Solar du ofta:  
kanske inte så ofta som man tycker att jag borde med tanke på att det står ett solarium en trappa upp :P
Är du bra på att laga mat: 
det kan jag inte påstå
Är du flygrädd:
HAHA jag drömmer var&varannan natt att jag kan flyga, så neej xD
Hur vig är du:
inte alls? (A)
Är du musikalisk:
jag kan spela gitarr iaf :P
Vad dricker du helst när du är törstig:
det som finns till hands, men helst inte nått med allt för mycket kolsyra ;P
Vilken är din favoritglass:
cornetto citron är en stor favorit på sommarn!
Tror du på ett liv efter döden: 
kanske
Tycker du om sushi:
nej
Vad äter du helst när du ser på film: 
nått gott, typ choklad, ostpopcorn eller något lite nyttigare som grönsaksstänger med dipp :)
Bor dina föräldrar tillsammans:
Japp
Har du tandläkarskräck:
nej, det vore väldigt dumt med tanke på hur ofta jag är där x)
Är du morgon- eller kvällsmänniska: 
kvällsmänniska
Vilken ögonfärg har du:
blå
Har du någon gång gråtit dej till sömns:
allt för många ggr
Biter du på naglarna: 
HAHA, gjorde det precis så jaa
Röker du:
aldrig gjort & kommer aldrig göra
Hur ofta tränar/motionerar du:
sällan
Senaste låt du hörde:
i'm no romeo!! (börjar sjunga igen)

Kommentarer
Postat av: Lollo

naaw vad du är söt! finns alltid! <3

2009-03-27 @ 13:38:27
URL: http://www.bilddgaboken.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0