tisdag

kan börja med att säga att vid denhär tiden för 2 år sedan satt jag & min dåvarande klass på ett tåg påväg hem från tyskland, det är helt sjukt vad tiden går fort! men polen&tysklandsresan var mycket.. lärorik om man säger så, alltså när vi besökte lägren & sånt var det ju väldigt sorgligt men samtidigt så hade vi ju en del egen tid som spenderades med en massa shopping & så ;D
men ja, nog pratat om det. det är bara att fråga om ni undrar något om resan :)


i lördags var jag ju iväg till sthlm igen, eller aa.. sthlmsområdet.
dagen började tidigt (läses tåget gick ca 8.40), framme i södertälje runt halv tolv. jag&lollo hittade ett jättebra matställe medans em&alicia körde på donken, snacka om att dom gick miste om nå bra, eller vad säger du lollo? ;) waha.
men jaa, klockan 1 kom tre välbekanta ansikten upp på scenen & körde alone, jennie & baby goodbye.. efteråt var det signering men jag, lollo & em struntade i den & stog bredvid & sjöng extremt fint ist ;D
när alicia, erika & c:o var klar begav vi oss bort till bussen mot fittja där vi bytte till t-banan bort till sätra, & snacka om att det måste ha sett kul ut när vi kom där allihopa, vi var väll ca 16 stycken som gick där i en klunga xP eller aa.. jag&lollo gick ju & haltade ,jag hade inflamation i knät&hon i tån, så vi gick väll sisådär 500 meter bakom alla andra utan att dom ens märkte det -.-
när vi väl var framme vid bilfirman i sätra hade jag så ont i knät så jag bara ville sätta mig ner på golvet & skrika&grina, men jag höll ut.
något försenade kom grabbarna & sjöng alone (tillägnad alla mössor), jennie & sist bäbis hejdå.. när dom var klara stack alla till singeringskön så jag&lollo satte oss på scenkanten & tog det lugnt ist.
efter ett tag hade jag världens mest intressanta konversation med danny x)
jag: "men vad bra att dom byter mitt i.... -vänder mig om & märker att danny kollar på mig-"
d: "va?"
j: "va?"
d: "blablabla -hörde inte vad han sa-"
j: "va? xD"
d: "haha"
j: "eh -vänder mig om igen-"
HAHAHA.
när kön började bli lite kortare stälde vi (L&jag) oss längst bak, han som höll i det kom & började snacka litegrann & märkte att våra skivor redan var signerade så han envisades med att vi inte kunde gå upp, det skulle ju ta så lång tid om alla tog flera autografer på samma skiva. vi sket fullständigt i honom & stog kvar endå, liksom det var ju inte samma dag som vi hade fått dom andra autograferna, lollo hade ju tom fått sin i present. plus att vi inte direkt var så värst intresserade i själva autograferna utan mer att få heja lite på grabbarna.
när vi kom fram till hon som sålde skivorna visade vi att vi redan hade & även hon såg att dom redan var signerade, frågade om vi hade vart upp innan & vi sa som det var, & även att vi åkt från gävle ;) hon tyckte då att dom kunde göra ett undantag när vi endå var nästan sist. så vi kom upp på signeringen iaf, & där var väll grabbarna som vanligt. danny skrattade åt ALLT jag sa, vi berättade att vi var skadade & d' frågade varför vi hade gjort illa oss. "för att det är kul" tänkte jag, men aa :P erik tyckte väldigt synd om mig & hoppades verkligen att det blev bättre i knät snart, ja allt var som vanligt dvs.
stannade kvar tills allt var klart, funderade på att dra ner dannys extremt hängiga byxor men kom fram till att det kanske inte skulle bli så poppis (A) erik & alicia började spela lite piano (synth) & sedan satte sig matte där & började spela spend my days, mycket mysigt :)
stack iväg till t-banan igen & bort till centralen där vi precis hann på bussen ut till skansen, checkade läget vid scenen & tittade lite på när grabbarna soundceckade.
efter det funderade både jag&lollo starkt på ifall vi skulle palla hela kvällen, resten lämnade oss så vi gick & tog oss en macka på nått café/pub. tillbaka in på skansen & satte oss för att kolla på den extremt fina utsikten medans artisterna hade kört igång på scenen, bestämde oss sedan för att gå & köpa en varm choklad för att hålla oss varma, jaa det var iiiskallt! så vipps var klockan 21.15 & dags för grabbarna att entra scenen, dom hade ju släkt ner alla lampor iom earth hour så det var fullt med levande ljus(eldar) som lyste upp scenen, mycket mysigt. körde igenom alone, jennie & baby goodbye (som vi då hade hört 2-3 ggr innan den dagen) akustiskt & sen var allt slut. träffade på sarah & hennes vänner igen så vi stog & småpratade om lite allt möjligt tills det var dags att dra sig till bussen för att hinna på pendeln hem, hann precis kan jag säga. upptåget från u-väsby bort till tierp där pappa kom & hämtade oss, var hemma runt halv ett något mör efter att ha vart igång hela dagen.
söndagens lunch serverades hemma hos mormor&morfar tsm med brorsan, jeanette, philip & saga som förövrigt har börjat snacka ÄNNU mer nu, riktigt sött :)

HICK.
shit vad långt det blev, VÅÅÅGEEEN till den som orkade läsa igenom allt.


nu på lördag blir det iaf hemmaplanssignering, skönt att slippa åka tåg flera timmar ;P
ses vi där?


<3
// anna.

Kommentarer
Postat av: Lollo

självklart gick dom miste om ngt gott där alltså ^^ åh jag är så glad att vi gjorde det där, och att du var med, det var underbart! vi hade så himla mysigt bara kunde snacka och kolla på utsikten! <3 mysigt värre, verkligen tur att vi hade varandra säger jag bara! tack så mkt! :) haha jag orkade läsa allt, det var sött skrivet! :)



Älskar dig sötaste du! <3

2009-03-31 @ 22:04:19
URL: http://youareincredible.blogg.se/
Postat av: Lollo

självklart gick dom miste om ngt gott där alltså ^^ åh jag är så glad att vi gjorde det där, och att du var med, det var underbart! vi hade så himla mysigt bara kunde snacka och kolla på utsikten! <3 mysigt värre, verkligen tur att vi hade varandra säger jag bara! tack så mkt! :) haha jag orkade läsa allt, det var sött skrivet! :)



Älskar dig sötaste du! <3

2009-03-31 @ 22:05:13
URL: http://youareincredible.blogg.se/
Postat av: Alicia

jag & em hade det väldigt mysigt ;)

tack för den dagen !

<3

2009-04-11 @ 00:25:09
URL: http://alvedonspray.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0