tisdag

jag vet att det inte blev nån blogg i söndagskväll, men kom hem rätt sent så pallade inte sätta mig vid datan då :P
& igår glömde jag totalt bort det.. men nuså.

jaa jag har ju vart på signering i både globen city (12/3), vällingby (15/3) & täby (19/3)

• globen med sarah aka tandis, var ju där för att träffa grabbarna men måns var ju där innan så vi hejade på honom en snabbis ;D En snabb sväng på signeringen & kramades med pojkarna som alltid & sen väntade en drygt 2 & en halv timmes hemresa för mig då mitt tåg bara gick till tierp så att jag fick ta buss därifrån resten utav vägen -.-

• i vällingby var vi ett helt gäng, fick med mig både em, lollo & alicia, jossan hoppade på i u-sala & erri på centralen.. mycket folk som ville gratta grabbarna för sin tredjeplats i mello & signeringskön varade i 3 långa timmar, men så fick dom runt 600 singlar sålda också, we like that ;P Dagens var nog endå: "heter du anna? heter du anna? heter du anna? osvosvosv" hahaha x)
• jossan&jag anlände till täby drygt 5 minuter innan grabbarna intog scenen, & tro det eller ej, men det var ännu mer folk där än det var i vällingby! men mycket nytt folk, många småbarn med föräldrar & så, riktigt sött :) vi tog det lugnt, käkade lite wook & checkade läget med lite folks. Träffade på sarah & hängde på henne&några till upp på signeringen där vi passade på att fixa lollos present ;D

ja, mycket trevliga dagar med mycket söta vänner alltså :)


jag har jättemycket som jag skulle vilja skriva av mig om, men nu är det tvdags så jag återkommer med det senare.

<3
// anna.


Kommentarer
Postat av: Jossan

Galet mycket folk både i Vällingby och Täby. Kul för killarna även om dom säkert får skrivkramp xD

2009-03-25 @ 09:26:43
URL: http://jossanhoppsan.blogg.se/
Postat av: sarah

:)<3

2009-03-25 @ 20:46:19
URL: http://ssommar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0