nytt igen

jaa som ni säkert har märkt vid dethär laget så har jag ny design igen, underbara sajko fixade den & visst blev den fin? :)
jag är riktigt nöjd så nu kommer jag inte ändra på ett bra tag :)

annars har det väll inte hänt så mycket, rummet är äntligen klart iaf. eller aa, affischer&tavlor ska fortfarande upp, & sen måste jag skaffa lite nya hyllor.. plus att jag är i ett stort behov av ett nytt skivställ då mitt nuvarande är proppfullt xP

nej nu har csi börjat, kanske läga att lägga sig i sängen & titta lite?

. <3
// anna.

Kommentarer
Postat av: Lollo

Naaaw du är FÖR söt! <3 jag älskar diiiig!

2009-03-05 @ 09:35:17
URL: http://youareincredible.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0