torsdag

förkylningen är lite bättre idag iaf, men inte helt bra än.. fullt upp framöver har jag också, så jag bara MÅSTE vara pigg på lördag, & sen början på nästa vecka!
lördag - rix i falun
måndag-tisdag - fira mamma (som fyller på måndagen)
onsdag - sthlm & grönan
• torsdag - till vårdcentralen & ta spruta
lördag - fira mamma med släkt&vänner
tisdag - 18årsfest i bjurs
midsommarhelgen  - orsaaaaa!
& sen blir det ju en massa mer gig & grejs efter det ;p




läste föresten på sarahs blogg nyss att allas vår älskade zac ska ta ett break nu över sommarn, ingen zac på hela sommarn?! jag kommer döö! waha.

fast iofs så har han ju lovat att komma tillbaka hit till sverige nånting så han får väll ta & hålla det då ;D

& om inte annat så får jag väll knodda alla filmer så länge ;)


Kommentarer
Postat av: sarah

midsooooommmmmmar :D

2009-06-05 @ 22:10:56
URL: http://ssommar.blogg.se/
Postat av: Anonym

Överlever lätt utan Zac!

2009-07-16 @ 16:33:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0