tisdag

nu var det ett tag sen igen.. ligger ute i den 29 graders varma poolen hela dagarna & när jag väl kommer in är jag för lat för att logga in på blogg.se & slänga iväg en liten blogg xP

men jaa, i fredags var jag till enköping en sväng.. uppfyllde inte alls mina förväntningar faktiskt, myyyycket bättre förra året!
inget band, askort gig & almänt.. jaa.. konstigt, sorry.
det enda som var riktigt bra (& fint!) var den halva tysta minuten & hyllningen till MJ!!
men jaa, fick träffa lite sött folk iaf :)

imorrn skulle jag egentligen till karlstad på rix, men sticker till s-vall på torsdag ist ;D


nej nu ska jag fortsätta titta lite på tv & jaga mygg/flugor (dom flyger i 180 så det är inte det lättaste att se vad det är xP)
skriver en låååång blogg om torsdagen när jag kommer hem ;P

<3



ska föresten passa på & gratta erri som vann made in sweden-tävlingen :)

Kommentarer
Postat av: Jossan

Grattis till Erri och tagga Sundsvall!

2009-06-30 @ 22:07:13
URL: http://blondmensmart.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0