måndag

åhojj ( barnkanalen med jasper pingvin står på i bakgrunden xP )

sitter här & käkar lite jordgubbar, mumma :')
vaknade upp med världens förkylning igår så jag bara sov hela dagen, därav ingen blogg om lördagen.

nu var mina jordgubbar slut :( men jaa, iaf :P


tog bussen in till stan där jag fick sitta & vänta på segpropparna em & alicia, jossan hämtade upp en stund senare & vi begav oss ut på vägen med destination avesta.
hämtade upp erri på stationen i krylbo & åkte in till centrum där vi hittade gratisparkering på ica, gratis tycker vi om. haha.
bort till festivalområdet & kollade in scenen, träffade på jocke & jonas som skulle bort till hotellet & basta, det var ju såå kallt ute.. INTE!
-vinkvink- på grabbarna & sedan gick vi ut & checkade läget bland marknadsstånden.
något försenade körde rongedal igång, & rätt mycket folk var det faktiskt.
efter dom blev det dags för killarna som hade smygpremiär för sommarshowen, ruskigt bra drag lär jag säga.
nog för att jag tyckte det var lite väl mycket covers med tanke på att dom har en hel del egna låtar, men annars var det riktigt bra! ni som har chansen att se showen i sommar, GÖR DET!
efteråt gick vi runt & tog det lite lugnt, funderade på om vi skulle åka eller hur vi skulle göra. men så kom grabbarna ut & singerade lite vid sidan av scenen. vi ställde oss längst ut där, palla stå & trängas med alla andra liksom :P dom kom en efter en & kramades lite, berömde erik för hans nya låt (som ni förövrigt bara MÅSTE höra!) danny kom & pratade lite, funderade hur det var & det vanliga, en mamma kom & frågade om hon kunde få ta ett kort på honom & hennes dotter som stog lite längre bort. & sen försvann han, så det var bara jag som hann heja på honom bland oss. hoppsan (A)
matte kom tillsist & kramades även han, & sen kände vi att vi borde bege oss till bilen om jag skulle hinna med min buss hem.
jag&em hoppade av vid stan runt tio i två, medans jossan&erri fortsatte hem till jossan.
hemma kvart i tre & då var det bara att slänga sig i sängen, somnade på två röda. waha.

ja det var lite om lördagen iaf.

btw så såg jag nu att jag hade ovanligt många läsare lördag&söndag, men minsann ingen som komenterade inte. FY SKÄMMS! ;)


<3

Kommentarer
Postat av: Jossan

Danny ska ha smisk! Men annars var dom söta :)

2009-06-01 @ 16:41:10
URL: http://blondmensmart.blogspot.com
Postat av: Alicia

tack för den dagen :)

2009-06-02 @ 17:37:06
URL: http://alvedonspray.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0