måndag

Dagens frukost: Macka & iste
Dagens händelse: måste nästan vara nyss när våran baksida var attackerad av säkert 20 gråsparvar xP
Dagens planer: ta det lugnt & försöka planera lite inför torsdag
Dagens vill ha: EN NY MOBIL!!
snäällaa låt mig få en på torsdag!
Dagens saknad: dom jag inte träffat på länge <3
Dagens drog: kan vara iste
Dagens tråkigaste: att det bara regnar & regnar
Dagens finaste: han <3
Dagens önskan: somsagt, en ny mobil
Dagens måste:
få reda på vilka som kommer & när dom kommer på torsdag x)
Dagens dricka: isteee
Dagens köp: ingenting
Dagens mat: falukorv & stuvade mackaroner
Dagens sjuka: att det bara är tre dagar kvar tills jag blir MYNDIG!
Dagens kärlek: nya datorn..
Dagens mående: jag överlever iaf..
Du har på dig: sovtröjan & 10 storlekar för stora mjukisbyxor
Du längtar efter: tooorsdaaaag
Dagens låt: in overtime!!
Dagens dusch: badade igååår ;)
Dagens frisyr: håret står typ åt alla håll&kanter, vet inte riktigt om man kan kalla det frisyr xD
Dagens smink: nothing.



Dagens namnsdag: MIIIIIIIIIIIIN!
Dagens födelsedag: emmas :)

haha jaa som ni kanske märker så la jag till dom två sista själv ;P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0