söndag

vet att jag har vart seg på att blogga nu ett tag, mamma ringde hem i måndags & berättade att dom var påväg hem med en ny dator som vi har haft stått i vardagsrummet (alltså inget internet) än så länge, & självklart har jag haft fullt upp med att utforska den här i veckan.
men nu är jag tillbaka med nya tag, igen ;P



förra lördagen åkte jag en sväng till huvudstaden för ett besök på grönan & sommarkrysset, gick upp kvart i sex! väääldigt länge sen jag gick upp så tidigt. haha.
hoppade på tåget 06.42 där em & även alicia så fint satt & väntade, framme på stockholms central 8.40,ett snabbt stopp på donken & sen bussen ut till grönan där det inte alls var mycket folk faktiskt.
träffade på lite kända ansikten & fick tiden att gå fram till halv elva då dom hade 'smyginsläpp' för oss med gröna kortet/guldkortet, fixade springare som kutade som dårar fram till spanska trappan där vi fick stå & vänta i ytterligare en halvtimme ,då dom egentligen öppnade, gick/sprang bort till scenen & satte oss. spenderade sedan dagen sittandes på dom inte alls så bekväma bänkarna, & försökte få tiden att gå.
jaa, 20.00 drog det igång & vi hade riktigt lajbans, röjde som bara den under grabbarnas framträndanden & ägde skiten ur alla palmfans ;D
måste också passa på att nämna att under genrepet konstaterade Mr. D att det var många som hade rest långväga & räknade upp lite städer, sedan stog han & erik & frågade typ: "är det nån från västkusten? blablabla..." Danny frågade om det var några från norrland & jag&em räckte snabbt upp händerna varpå danny börjar skratta (för er som inte vet har han en tendens att tro att gävle ligger typ vid kiruna & vi försöker rätta honom gång på gång) kära lilla danny, visst ligger gävle i norrland, men i SÖDRA norrland! faktum är att det inte går att komma längre söderut än så xP

det var lite om lördagen iaf, så klaga nu inte på att jag inte har bloggat om det ;)


Sen var jag ju faktiskt på grönan igen på tisdagen, dock med mamma, pappa, brorsan, jeanette, philip & saga denhär gången, åkte karuseller & hade det allmänt trevligt :)



Det var allt för mig denhär gången,
over and out.

<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0