torsdag

ojojoj, blogg två dagar i rad! VÅÅGEEN!! xD hahaha.

men nu tänkte jag bara slänga in ett test som jag har tänk på rätt länge nu att jag kanske borde göra :P


BROR TESTET!
- gör testet om du vill visa att du bryr dig om din bror!

HAN
Vad heter han? - Andreas
Vad var det senaste han sa till dig? - det kommer jag faktiskt inte ihåg, men typ.. hejdå kanske
Vad brukar han säga när han kommer hem? - hem hit? jaadu, hej..?
Vem umgås han mest med? - sin familj
Har han någonsin haft en Flickvän? - han är gift, så jaa x)
Har han en speciell lukt? - har jag inte riktigt tänkt på
Kan du hans mobilnummer? japp
Är han din lillebror? - nepp
Är han din tvillingbror? - neje
Är han din storebror? - jajamensan :)

NI

Hur många år skiljer det mellan er? - 9 år
Har ni samma föräldrar? - ja-a
Brukar ni göra saker tillsammans? - nej inte tillsammans bara vi, men familjerna träffas ju lite då&då.
Kan ni prata om allt? - inte allt kanske..
Kan ni skratta åt allt? - haha jaa nästan iaf :P
Bor ni i samma hushåll? - har vi inte gjort på runt 10 år
Umgås ni med samma människor? - vi har inte samma vänner direkt, men somsagt, familjerna umgås ju :P
Är ni oftast sams?- jaa nuförtiden iaf, kanske var värre när vi var mindre ;)
Tycker du att ni har en bra relation? - jaadå, jag ska inte klaga
Tror du att han tycker det? - jaao
Samma skola? - haha nääe
Samma musik? - inte direkt

DU

Vad var det sista du sa till han? - jaadu, hejdå kanske
Uppskattar du han? - men det är ju klart :)
Litar du på han? - finns det anledning till att INTE göra det?
Brukar du sno grejer av han? - haha nej
Är det du som startar era fighter? - somsagt så bråkar vi typ aldrig nuförtiden, har nog inte gjort det sen han flyttade så.. :P 
Ställer du upp för han om han behöver? - jaa om jag kan så
Om du såg han gråta, skulle du gå dit? - alltså det beror väll kanske lite på sammanhanget & vilka mer som är där
Till sist, älskar du han? - även fast jag sällan säger det så, jaa.




det var allt för mig, nu ska jag nog lägga mig & titta på lite tv innan jag försöker sova.
slänger in en bild jag hittade när jag skulle logga in här ;D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0