rekoord!

ojojoj, VÅGEN!!

sitter & väntar på en låt som malin skickar & det tar typ 1351857185 år.. men aa, det kan det vara värt ;) waha.
så för att få tiden att gå tänkte jag göra ett till sånthära tråkigt test xP



JA och NEJ frågor:

Färgat håret blont? - nepp, bara blonda slingor
Färgat håret brunt? - mjaa, eller rödbrunt :P
Blivit kallad hora? - jaao
Kallat någon hora? - kan ha hänt jaa
Slagit någon? - mhm..
Kört moped? - japp
har en moppe? - jajamensan
Kört bil? - nääe, only suttit i morfars knä när han backat ut bilen xP
Druckit öl? - jaopp
Har en egen mobiltelefon? - mjaa, dock en "gammal" för tillfället
Har ett eget rum? - ja-a
strulat med en kille? - ..
strulat med en tjej? - nepp
Varit på en fest? - jaao
Äger en mp3? - mjaa :)
Har en tv på ditt rum? - japp, fast ska jag vara ärlig vet jag inte riktigt hur länge till den håller :$
Har mer än hundra kronor just nu? - det tror jag nog
Har haft tandställning? - har..
Har piercat dig? - just the ears
Har fler än två hål i öronen? - ja-a du, 3 just nu, men snart 5 ;)
Har en tatuering? - nääw
msn? - självklart
Har lunarstorm? - nä
Har bilddagboken? - aennenna (A)
Ljugit för någon? - har väll hänt..
Har en bästavän? - ja-a :)
Har en pojkvän? nääw :(
Har varit utomlands? - jaao
Flygit flygplan? - nej jag gick? ^o)
Badat i ett hav? - japp
Varit otrogen? - nää
Någon har varit otrogen mot dig ? - inte i ett "seriöst" förhållande.



nu är min låt snart klar också :]
& somsagt, jag tycker om komentarer :')
. <3

Kommentarer
Postat av: sarah

svar: jaao, robin som i jävle 8P

men det är inte klart än men mami sa att det antagligen skulle funka ! ojoj !



jag vill också träffa tandis (a)

2009-01-15 @ 19:14:27
URL: http://ssommar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0