fredag

USCH & FY PÅ MIG!!

nu har det gått sådär lång tid igen utan någon speciell andledning egentligen..

julen spenderades först hos brorsan&jeanette & sedan hem till stackars pappa som var sjuk.
& nu aldeles nyligen var det ju faktiskt nyår också, & det firades med lollo, malin, patric, frida & sonja hemma hos lollo, riktigt trevligt måste jag säga :)

har lagt upp lite bilder från året på bdb så det är bara att klicka in där om det skulle vara så ;P


jaja, har inte så mycket mer att säga, imorgon bär det åter av till huvudstaden & denna gången ska vi (läses jag, jossan, lollo & erri) rocka loss på körslaget ;D


btw, jag slår er inte om ni komenterar ifall ni skulle tro det ;)


nej, skriver mer detaljerat om allting & laddar förmodligen upp lite bilder senare.

puss&kram<3
// anna.



--> ALLA RÖSTAR PÅ ERIK IMORRN!!!!! <--

Kommentarer
Postat av: Sarah

jag tror inte min aögon, ANNA HAR BLOGGAT :D:D:D

2009-01-06 @ 15:14:13
URL: http://ssommar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0