torsdag

jag borde nog egentligen ligga i sängen vid dethär laget, så vad gör jag uppe fortfarande?
jag är väll helt enkelt för lat för att stänga av datan & gå detdära steget bort till sängen x)
HAHA nejdå, jag ska snart (läses förmodligen inte så snart) sova.

imorrn blir det sjukan igen, känns som att jag börjar bli stammis där :/
men ja, så går det när inte magen känner för att bli bättre.
den är snarare sämre.. eller kanske inte just magen, själva verken är likadan men har dragit på mig världens feber, mår illa & fryser som en tok. igår satt jag med TVÅ tjocktröjor på mig här inne!!

nej nu ska jag nog gå & ta en skål med yoghurt som mamma köpte på lidl & iaf lägga mig i sängen..

. <3
// anna.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0