mycket..

förlåtförlåtförlåt, det har vart så mycket den senaste tiden så jag har totalt glömt bort att blogga om allt som hänt ;/
men som tur var så påminde en viss jossan mig om att jag inte hade bloggat om mello så då är det lika bra att lyda henne xP haha.

ja i torsdags blev det somsagt en snabbvisit till leksand, stötte på en extremt chockad sajko (nej, hon hade inte en aning om att vi skulle dit) & lite såntdära. tyvärr körde grabbarna bara en låt & stack lika snabbt som dom kom så hann aldrig utbyta några ord med dom, men dom såg att vi var där iaf & det är det som räknas :)

sen i lördagskväll var det som bekant mellodags, men lördagen började redan klockan nio för min del då jag blev tvungen att gå upp & duscha & greja innan det bar av mot muppsala för en tandställningskoll, klar på 10 minuter & sen var det bara att åka hem igen.
hämtade upp mamma hemma & sedan vidare direkt in till stan för att släppa av pappa & sedan stoppa någonting i magen, mätt i magen mötte jag sedan upp em för en snabb koll på stan medans jossan gjorde sig klar.
runt 3 begav vi oss ut på vägen igen med destination leksand, snabbt stopp på donken i falun(d) & sedan vidare mot leksand där vi möttes av bilkö(!) vem hade anat att lilla leksand kunde få trafikkaos? x) hahaha.
vi hittade iaf tillslut hyfsat bra parkering & vi begav oss till fots bort till arenan, väl där checkade vi läget litegrann & intog sedan våra platser som faktiskt var riktigt bra :)
& jaa vad ska vi säga om showen? det var väll egentligen bara emd som var riktigt bra, & nej det säger jag inte bara för att det är dom, dom VAR bra! även molly sjöng så vi fick gåshud så hon förtjänade också att gå direkt till globen :)
efteråt plockade vi på oss lite färdkost & begav oss runt till andra sidan arenan, väntade, väntade & väntade lite till.. tillsist tröttnade vi på att bara stå rakt upp & ner så jossan skulle gå på upptäcksfärd, men hon han inte mer än att gå iväg förns jag&em hörde lite intressant snack från en pressnubbe, sms:ade jossan & hon kom tillbaka så att vi kunde förklara läget. inte bra, inte bra alls faktiskt. försökte få reda på lite mer & vipps så blev det Hej efterfest xP men vi var bara in & vända, så när vi fått reda på att allt var ok så satte vi oss i bilen & åkte hem ist. vi hade ju endå en 2 timmar lång bilresa hem..
väl hemma i gävle var det 45 minuter kvar tills min buss skulle gå så söta jossan skjutsade hem både mig&em, fast hon skulle upp relativt tidigt dagen efter, man tackar & bockar ^^
runt 2 stupade jag tillsist i säng dödstrött efter att ha hållt igång hela dagen.

jaa det kanske blev lite rörigt & så, men pallar inte vara så nogrann :P haha.

förövrigt så var jag till tandläkarn i u-sala idag IGEN, & dom spände tandställningshelvetet ÄNNU mer så jag har iprincip fått levt på flytande föda idag då jag knappt kan nudda överkäken utan att det gör ont >P

nej, nu ska jag ta & avrunda & kanske lägga mig i sängen & titta på lite tv.
<3<3
// anna


Kommentarer
Postat av: Josan

haha klart jag måste hålla koll på er! och pokarna var mycket duktiga!

2009-02-24 @ 22:03:08
URL: http://jossanhoppsan.blogg.se/
Postat av: Lollo

det var roligt i leksand iaf ^^ eller aa min träningsvörk var ju ingen höjdare men.. :/ hihi tack för att jag fick följa med iaf! <3 :D

2009-02-25 @ 11:33:45
URL: http://youareincredible.blogg.se/
Postat av: Nicole

snacka om att jag blev chockad :'D det var roligt att träffa er sötisar. <3

2009-02-25 @ 21:08:00
URL: http://youmakemefuckingsick.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0