lördag

nu är jag något slut, har vart igång precis hela dagen.
ska ju flytta ner mitt rum till kontoret då jag inte längre pallar värmeskillnaden där uppe, liksom på vintern är det som en igloo & på sommarn blir det som en bastu..
så jaa, det har vi hållt på med hela dagen, konkat garderober fram&tillbaka, upp&ner & sådär, & nu börjar det äntligen likna något här nere, det är iprincip bara byta databord & säng som är kvar. eller aa, ska upp med lite (ganska mycket) tavlor/affischer & sånt också, en ljusrosa/beige tapet med blommor på tsm med en rosa bård (haha stava?) med blommor&rosetter på är väll kanske inte det snyggaste ;)

men nu får det räcka för idag, magen börjar kurra ordentligen & mina fötter, knän & även ryggen säger ifrån.

knäpper väll antagligen nå kort när det blir riktigt klart så får den som är nyfiken se hur resultatet blir :)


nu är det snart mat.. hoppas jag.

<3
// anna.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0