fredagen

ok, ska försöka skriva lite om fredagen nudå..


mamma kom in & väckte mig halv elva & frågade när jag skulle till tåget & tänkte att jag lika gärna kunde gå upp & käka frukost & sånt, & tur var väll det för märkte då att jag hade fått ett sms från lollo att vi skulle ta tåget som gick halv ett ist för det som gick 14.42.
gjorde mig iordning & cyklade iväg till stationen där jag fick vänta i typ 10 minuter på tåget, hoppade sen på & letade reda på lollo.
framme i sthlm skulle vi bort till punktshop, tog smart nog fel väg så vi gick gå världens omväg men väl där hann vi springa ihop med september (som skulle vara 'förband' på kvällen) hela tre ggr innan vi var klara x) HAHA.
handlade det vi skulle & gick tillbaka till centralen för att möta upp elin, sen bort till tacobar för lite mat.
där blev vi sittandes i säkert en timme & bara snackade & en massa, & när vi väl kände oss klara struttade vi bort till pressbyrån & sen vidare till tunnelbanan.
framme vid globen ringde jag jossan som mötte upp oss, toabesök & lite fix innan vi begav oss bort till hovet.
jag, jossan & elin kom in, men lollo blev kvar ute pga sin systemkamera, hon blev tvungen att lämna in den då man inte fick ha "profesionella" kamerautrustningar med sig in. vi fick inte gå ut igen då biljetten bara gällde en gång & lollo hade inte en aning om vart man skulle lämna in sakerna, men tillsist så löste det sig & vi intog våra kanonplatser ;D
september drog igång vid halv åtta & körde igenom 4 låtar, tror jag. sen blev det till att sitta & vänta, & något försenade drog dom äntligen igång.
en liten film visades på skärmen & sen hoppade killarna ut genom den & startade alltihopa med everybody, hela hovet reste sig upp!!
total nostalgikänsla blandades med nya låtar.. danslåtar & ballader om vartannat, & FYFAN VAD KUL DET VAR!!!
lätt värt pengarna alltså! backstreet boys är liksom sånt man har växt upp med, jag lyssnade alltid på dom (alla möjliga tänkbara pojkband) när jag var mindre & nu satt (/stod) man där & bara sjöng med till alla låtarna & bara släppte loss!
alltihopa avslutades med straight through my heart, & en & en halv timme senare hade vi fått höra låtar som as long as you love me & larger then life toppat med bigger, PDA & andra låtar från nyaste skivan.
nöjda & glada begav vi oss sen ut från hovet, hämtade ut lollos kamera, införskaffade en tröja & mötte upp jonna.
stötte även ihop med en väldigt bekant bil som stod parkerad utanför globen, men tyvärr inte ägaren till bilen ;( haha.
tog tunnelbanan tillbaka till centralen & traskade bort till max för att få lite i magen innan vi hoppade på tåget hem igen, cykeln stod fint & väntade när jag kom till stationen & runt tjugo i tre ramlade jag i sängen.


sen kan jag ju också passa på att säga att i torsdags var jag&mamma iväg till ludvika, betalade handpänning på väääääärldens sötaste lilla dvärgpudel-valp som vi hämtar hem på lördag! :D




                                                                                                                                     over and out.

Kommentarer
Postat av: Marcyus

Använd gärna styckesindelning..ett tips bara ;)

2009-12-07 @ 22:10:40
URL: http://mrmas.blogg.se/
Postat av: Jossan

haha härlig dag och söta pojkar :)

2009-12-07 @ 22:56:56
URL: http://josefina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0