30/12

jagvetjagvetjagvet, det är kasst med uppdatering igen.. men jag har helt enkelt inget intressant att skriva om just nu :P haha.

så sålänge får ni nöja ner med en lista;


År 2009.

1. Gjorde du något i år som du aldrig gjort förut? joodå
2. Höll du några av dina nyårslöften? vilka nyårslöften? x) HAHA.
3. Blev någon/några av dina vänner föräldrar i år? näääe
4. Dog någon som stod dig nära? nepp
5. Vilka länder besökte du? bara sverige faktiskt
6. Är det något du saknat år 2009 som du vill ha år 2010? inte vad jag kan komma på just nu iaf.
7. Vilket datum från år 2009 kommer du alltid att minnas? det är många, riktigt många!!
8. Vad var din största framgång 2009? vet faktiskt inte
9. Största misstaget? det vet jag inte heller..
10. Har du varit sjuk eller skadat dig? inte alvarligt
11. Bästa köpet? JAAAAACK!!!! & nått mer kanske xP
12. Vad spenderade du mest pengar på? resor skulle jag tro
13. Gjorde någonting dig riktigt glad? absolut!!
14. Vilka sånger kommer alltid att påminna dig om 2009? en massa olika
15. Var du gladare eller ledsnare i år jämfört med tidigare år? gladare vid vissa tillfällen & ledsnare med vissa...
16. Vad önskar du att du gjort mer? trott på mig själv..
17. Vad önskar du att du gjort mindre? varit så självkritisk
18. Hur tillbringar du julen? här hemma
19. Blev du kär i år? nääw. inte seriöst iaf xD (HAHA, vissa fattar)
20. Favoritprogram på TV? dom vanliga, gg, oth, typ.. & idol ;D
21. Bästa boken du läste i år? gossips girl, kanske
22. Största musikaliska upptäckten? NICKLAS & ERIK!! ;D
24. Något du önskade dig och fick när du fyllde år? mobil, objektiv&kameraväska
25. Något du önskade dig men inte fick? ok, jag fick inte exakt det objektivet jag hade tittat på.. men aa :P
26. Vad gjorde du på din födelsedag 2009? var hemma med familjen&vännerna
27. Finns det någonting som skulle gjort ditt år ännu bättre? inte vad jag kan komma på
28. Hur skulle du beskriva din stil år 2009? jaadu, som vanligt typ
29. Vad fick dig att må bra? vännerna, äventyren, & dom <3
30. Vilken kändis var du mest sugen på? HAHAHAHAHAHAHAHAHA
31. Vem saknade du? vissa personer
32. De bästa nya människorna du träffade? helt klart, TANDIS!!!!!! & ja, några till :)

& påtal om tandis så råkar hon faktiskt fylla 17 år idag, så jag tycker alla kan massa på att gratta henne :')

Kommentarer
Postat av: sarah

MEN SÖT!

tusen taack min vän<3

2010-01-04 @ 00:17:11
URL: http://ssommar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0