sommar09

[x] du har fått nya kompisar
[ ] du har varit i ett annat land än Sverige 
[x] du har älskat någon så pass mycket att du skulle kunna göra allt för den personen
[x] du har varit ledsen
[ ] du har velat dö
[x] du har varit glad
[x] lyssnat på samma låt en hel dag
[x] du har känt dig sviken
[x] du har känt som att ingen har sett dig
[x] du har suttit vid datorn mer än du brukar
[ ] du har rappat
[ ] du har skrivit en låt
[x] du har kännt hat
[x] du har kännt som om någon tagit dig för givet
[ ] du har varit i slagsmål
[x] du har varit "sjuk"
[x] du har dansat
[?] du har bråkat med dina föräldrar
[x] någon har sagt att du är snygg
[ ] du har varit så uppjagad att du gjort misstag
[x] du har gråtit för något som hänt i ditt liv
[ ] du har lekt för mycket med bilddagboken
[x] du har saknat en av motsatt kön så mycket att du har gråtit
[x] nån har sagt till dej i "real life" att personen gillar dej
[ ] du har slagit någon
[x] du har kallat någon hora/bitch
[ ] du har pissat utomhus
[ ] du har däckat
[ ] du har spytt
[ ] du har knarkat
[x] du har druckit alkohol
[ ] du har vatt inne i en porr affär
[ ] en främling har raggat upp dej
[ ] du har sovit borta och dina föräldrar har letat efter dej
[ ] du har rökt
[ ] du har rymt hemifrån
[ ] du har bakat
[ ] du har sovit utomhus
[ ] du har åkt bil med fyllon
[xxx] du har saknat någon
[?] du har badat i havet/sjön
[x] du har solat utomhus
[ ] du har solat i solarium
[x] du har snackat i telefon mer än 2 timmar
[x] du har gråtit över någon du inte kunnat få
[x] du har fått blommor av någon från motsatta könet
[xxxxx] du har gett någon blommor
[ ] du har sett en död människa
[ ] du har varit på sjukhus

sommaren 09 har vart bland det bästa i mitt liv, tack alla som har varit en del av den!!<3



& jaa, jag ska blogga om gårdagen.. men det får bli imorrn ;)

Kommentarer
Postat av: sarah

anna, stort tack till dig som faktiskt hjälpte mig vidare från min rädlsa .. om det inte vore för bla. dig hade jag inte varit här där jag är idag och jag hade garanterat inte träffat så här många fina vänner, åkt på så här många konserter osv.

tack anna.

jag älskar dig. <3

2009-09-02 @ 21:59:09
URL: http://ssommar.blogg.se/
Postat av: Lollo

tack för alla fantastiska minnen. <3 den här sommaren, kalmar hade aldrig varit så bra och speciell om vi inte gjort som vi gjort.. är så fruktansvärt glad att du fixade och hjälpte till så vi kom iväg.. betyder så mkt!!!! och alla andra ställen vi varit på dom senste åren.. ja det finns inte ord, alltid lika mysigt! du lyfter alltid fram mig och hjälper mig, lämnar mig ALDRIG utanför! du är precis som jag i det skedet väldigt lojal!! tacktacktacktack, vet inte annat vad jag ska säga. <3 jag älskar dig min vän.

2009-09-03 @ 18:36:07
URL: http://youareincredible.blogg.se/
Postat av: sarah

svar:jag vet :D han var med i made in swedens talang tävling i valbo :p



ruggit duktiiig !

2009-09-03 @ 18:48:32
URL: http://ssommar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0