måndag

helgen har gått i ett.. i fredags drog jag&mamma iväg till uppsala&skolan för att träffa kuratorn (nej jag pallar inte berätta om allting just nu) innan vi tog en sväng på stan för lite skoletande, tåg hem igen där jag tog ett bad innan jag stack iväg till lollo där vi gjorde oss iordning för krogpremiären ;D satt på old saints i ett par timmar med trevligt sällskap innan vi tog bussen hem till lollo igen & somnade ganska omgående.
lördagmorgon & pappa kom & hämtade mig, hann nästan bara hem & vända innan det blev dags för att dra vidare till mormor&morfar för att fira mormor som fyllde på fredagen. senare på kvällen kom grannarna över för att lämna lite nycklar & sånt (dom drog till spanien igår), & det hela slutade med att vi tog ett parti kort, som vanligt xP

igår cycklade jag iväg till stationen där jag hoppade på bussen in till stan, fick vänta några minuter & sedan kom em&alicia, nån minut senare kom jossan med bilen & vi brummade iväg bort till valbo där vi hämtade upp nästa anna & sen bar det av mot örebro med stopp i västerås för lite mat.
väl framme i örebro mötte vi upp jonna & vidare till varbergaparken, som mest bestog av en liten scen & en gräsmatta. slog oss ner i gräset & tog det lite lugnt innan vi ställde oss framför scenen, ca en halvtimme försenade drog dom äntligen igång. tyvärr var inte bandet med (nej dom hade inte ens fått plats på scenen), men dom körde igenom lite låtar innan vi begav oss ut ifrån klungan av människor. jossan skulle med ett tåg ner till sthlm när vi kom hem så vi insåg att vi inte skulle hinna stå i signeringskön, men tack vare lite snällt folk hann vi säga hej/hejdå till grabbarna innan vi sprang iväg till bilen & åkte hemåt igen. ÄG PÅ VAKTERNA!!!
2 mil innan västerås blir vi fast i världens bilkö på E18 pga en seriekrock, så där blev vi stående i en & en halv timme -.-
vi gjorde det bästa av situationen & försökte få tiden att gå genom att prata med folket i andra bilar, gå fram&tillbaka längs vägen & när vi tillsist tröttnade på det satte vi oss alla i bilen & lekte 20frågor x) HAHA.
när trafiken äntligen började rulla igen var vi både enormt hungriga & i stort behov av en toa så vi letade upp en väldigt trevlig chinaresturang där det jobbade en jättesnäll & söt tant som lät oss äta fast dom höll på att stänga :)
mätta i magen hoppade vi sedan in i bilen igen & runt midnatt ramlade jag äntligen i säng.



. <3

Kommentarer
Postat av: Jossan

haha vakterna var kul xD segt att stå still men det kunde ju ha varit värre!

2009-08-24 @ 18:43:25
URL: http://josefina.blogg.se/
Postat av: Jonna.

:D

<3.

2009-08-24 @ 22:40:59
Postat av: Jonna.

:D

<3.

2009-08-24 @ 22:43:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0