dagens lista..

..bara för att jag inte har nått bättre för mig



Var det en tjej eller en kille som ringde dig senast?
Kille

Vad står det i ditt femte sms?
"Nej, eller vi har inte ringt, men vi ska ringa och säga att vi hämtar den :) puss"

Vem ringde dig senast?
pappa
 

Vad har du för bakgrundsbild på din mobil
Mr. D' <3

Vilket språk är din mobil på?
svenska
 

Vad heter din ringsignal?
You-EMD

Hur många sms har du i din inkorg?
aldeles för många för att orka räkna xP

Vad står det i ditt översta sms och vem är det i från?
"Men det visste inte jag om (H) :P krya <3 Japp det är vi ;) snart i norrköping :P imorgon kolmården sedan vidare till göteborg xD puss" från lollo

Vad står det i ditt sms längst ner och vem är det i från?
"Grattis på födelsedagen :)" från bea

Hur många sms har du i kategorin "skickat".
många..

Vem är din 13:e kontakt?
Grannen

Är din 20:e kontakt en av dina bästa vänner?
har inte så många kontakter inlagt för tillfället

Ogillar du nr 5?
Em; ABSOLUT INTE!!!<3

Har du varit i hop med nr 1?
Alicia; hahahah neej xP

Vad har din mobil för färg?
Svart&röd :)

Hur mycket kontanter har du på dig?
ingenting här, men ett par hundra i plånboken :P

Vem ligger fyra på missade samtal-listan på din mobil?
har inga

Vad har du på dig på överkroppen just nu? 
sovtröjan (A)
 

Vad är det för märke på skorna du har på dig?
har inga skor på mig just nu :P

Ett ljust eller mörkt rum?
mitt? det är rätt ljust lär jag säga

Vad gjorde du vid midnatt?
öhm.. sov tror jag, eller tittade på tv

Var ligger ditt närmaste Seven Eleven?
arlanda eller nått x)

Till vem sa du "jag älskar dig" senast? 
kommer inte riktigt ihåg..

Hur många rullar film ligger och väntar på att bli framkallade?
inga xP

Vilken ålder har varit bäst hittills?
17 helt klart!!

Dina värsta fiender?
...

Vad har du för skrivbordsbild på datorn just nu?
nån bild som var när vi köpte den, har inte ändrat än :P

Vad var det senaste du sa till någon?
hejdå tror jag

En miljon dollar eller förmågan att flyga?
en miljon!!

Gillar du någon särskild lite extra mycket just nu?
alltid<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0