-.-

jag säger bara MORR på blogg.se, har inte kunnat logga in tidigare, eller så har inlägget vägrat publiceras -.-
men nu är jag tillbaka! woha ;D

ja det har ju hänt lite saker sen sist.. födelsedag, kalas, bollnäs, osv..
lovade ju att skriva upp allt jag fick i present, men fixar det imorrn när jag har allt samlat :P
annars så var födelsedagen mycket trevlig, & det hela slutade med att ingela (grannen) kom över på kvällen & vi satt & spelade kort tills klockan blev runt halv ett-ett nånting 8) hahaha.

sen på lördagen var det dags för sagas 2årskalas, hon fyller ju samma dag som mig men dom valde att ha kalaset på helgen då dom hade lite mer tid :)


förra måndagen var det dags att dra ut på resande fot igen, erik besökte grillnatta & vi kände att han kunde behöva vårat stöd. sagt&gjort hoppade jag, jossan, lollo, sajko & alicia på tåget bort till bollnäs. & snacka om mysig dag, strålande solsken hela dagen & erik var på topp!
träffade på honom efter att han kollat ljudet & vi stog & snackade i säkert 20 minuter om allt&ingenting, tex konstaterade han att ingen utav oss som stog där var ifrån bollnäs x) råkade nämna att jag hade fyllt år i veckan, jasså? hur mycket fyllde du då? 22?! :D haha nejdu erik, inte direkt då ;) bea nämnde att emma fyllt bara några dagar före mig & han konstaterade då att hon förmodligen inte ville övningsköra med honom xP kramades lite & sen tillbaka till våra fina sittplatser. gröna&fina visade vi sedan vårat fulla stöd när han körde igång med bandet colinis som bestod av några snubbar som hade varit med i hannas kör i körslaget, sen bort till vad vi trodde var en skoaffär men som sen visade sig vara en hårsalong för lite signering. kön står stilla men erik rör sig, HAHA.

aja, pallar inte berätta nå mer om det nu, ni får väll fråga om det är nått ni undrar .



btw, på onsdag flyger jag&lollo ner till kalmar & stannar till fredag. YEAH!!




.<3

Kommentarer
Postat av: Jossan

Bollnäs var mys och Erik var söt! Ni får hålla ställningarna med alla snyggisar nere i Kalmar :)

2009-08-03 @ 23:56:40
URL: http://josefina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0