måndag

ok, jag ska försöka mig på en liten blogg nudå.

denhär veckan har gått sjukt fort & inatt kommer mamma&pappa hem igen efter en vecka i spanien, det har vart ruskigt skönt att vart ensam men nu ska det faktiskt bli skönt att få hem dom så att allt blir som vanligt igen ;D waha.


stack till lollo i torsdags & råkade visst bli kvar där tills igår, dvs att jag fick vara helt ensam där hemma under fredagen tills alla kom hem :P kändes något konstigt, men det gick bra.

i lördags var det då äntligen dags för grabbarna på hemmaplan, men först stack jag, lollo & alicia förbi gasklockorna för att kolla läget vid idolaudition där peter snudd på skrämde livet ur mig x)
när vi kände att vi var klara där blev det en liten promenix bort till busshållsplatsen för att åka ut till valbo där några bekanta ansikten redan hade kommit, men det var inte allt för mycket folk vid scenen så jag&lollo bestämde oss för att gå & käka på ikea på en gång.
det visade sig att dom hade fått nå lekage (stava? xD) vid ingången så vi fick gå genom utgången & sen igenom hela ikea för att ta oss upp till resturangen, dvs en vääääldigt lång omväg :P
jossan kom & joinade oss, vi tittade runt i lite affärer & hittade en mycket trevligt försenad födelsedagspresent till matte.
klockan tre kom grabbarna upp på & körde dom vanliga tre låtarna, gjorde lite smygreklam för emdweekend på rix & danny hörde min fina lilla komentar som egentligen ingen skulle höra så det blev ju kanske inte så värst bra.
signeringskön blev genast enorm så jag, jossan & lollo tog det lugnt, fixade lollos mobil, jossan hittade en tröja som bara skrek efter henne & sen avslutade vi med glass. när kön blivit lite mindre ställde vi oss för att gå upp & heja lite på grabbarna, matte blev mycket glader över presenten men funderade ifall vi ville att han skulle supa sig full xP Shotta med måtta. HAHA. vidare till danny som direkt komenterade det jag tidigare sa, jag frågade ifall han nu tyckte det var så kallt HÄR UPPE (han har en tendens att tro att gävle ligger bredvid kiruna typ) & jag fick till svar "men det var ju föööruuuut, nu är det ju varmt här -slicka på fingret för att sedan låtsas känna vinden-.. kärleken" kramkram på honom & sedan vidare till mr. segerstedt som nästan var ovanligt söt.
vi kände oss sedan klara & satte oss i bilen tillbaka in till stan, vi skulle skjutsa jossan till tåget så jag&lollo passade på att hoppa av & träffade yozzan en stund.
bussen hem till lollo där det blev mat&robinsontittande & sedan hopp i säng & då märkte jag verkligen att jag fortfarande hade feber i kroppen, somnade typ på en gång x)

jaja, sen har det inte vart så mycket mer nu.
är det nått ni undrar är det bara att fråga ;D

<3
// anna.

Kommentarer
Postat av: Jossan

Pojkarna var söta! Men Danis måste verkligen få lite bättre koll på det där med geografi... Man kunde tro att han skulle ha det så mycket som han åker runt men icke.

2009-04-07 @ 09:17:24
URL: http://blondmensmart.blogspot.com
Postat av: Lollo

pojarna var grymt söta!! speciellt erik sötnosen (A) haha! håller med Jossan han borde ha bätte koll ;) haha!

förlåt för allt som hände med Patric då, jag menar verkligen inget illa, men det var svårt att hålla humöret uppe då, det var en av det värsta sakerna i som hänt i mitt liv, jag vet att du försökte och försökte och det verkade inte som om jag tog emot det.. men egentligen gjorde jag det. :) jag är så JÄVLA tacksam för all support och all peppning! du är verkligen en av dom BÄSTA jag har! jag vill aldrig ngnsin mista dig! ALDRIG! du och jag genom livet hand i hand, tillsammans klarar vi allt!



jag älskar dig stumpan, och tack för allt trevligt vi uppnått och mer ska det bli! <3

2009-04-08 @ 22:31:37
URL: http://youareincredible.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0