lördag

ok, på jossans begäran ska jag nu försöka slänga ihop ett litet inlägg om gårdagen..

men kan dock börja med att säga att dom har hållt på & grävt upp typ halva våran framsida här torsdag&fredag, nån dum vattenläcka -.-

så gårdagen började med att mamma kom in & väckte mig halv sju (!) & sa att dom skulle börja gräva så hon tänkte att jag kanske ville flytta in till hennes säng då mitt rum ligger precis bredvid där dom grävde, typ halvt sovandes gick jag & la mig i nästa säng & somnade på två sekunder.
upp igen vid halv tio, lite tvtittande, frukostätande, hårtvättande följt av lite mer tvtittande innan det var dags att bege sig till bussen in till stan.
saken var den att jag skulle få vänta 25 minuter i centrum på att få byta buss & det kände jag inte riktigt för, ringde pappa för att fråga om han kunde komma ifrån några minuter men han hade fullt upp så det slutade med att morfar kom & skjutsade fram mig :)
väl inne i stan stog lollo vid busshållsplatsen & väntade på mig, en snabb sväng på stan där det bara blev örhången inhandlat & sedan hem till lollo för att packa ihop det sista & så.
em&hennes föräldrar kom & hämtade oss runt kvart över fyra, hem till jossan där det blev bilbyte & sedan styrde vi kosan mot hofors där vi hämtade upp frida, då var vi full bil & det var bara att gasa ut på vägen igen, denna gång med destination malung.
har bara varit där en gång förut, då på en fotbollscup med laget för runt 5-6 år sedan xP
kom fram vid åttatiden & det var inte en kotte där, shit tänkte vi kommer det inte komma nå folk eller vad är dethär?
men joodå, vid nio dök det upp lite folk iaf. dock var vi då något sura då vi alla trott att grabbarna skulle börja nio men det var insläpp då & disco innan så dom kom inte igång förns strax efter elva, & jäävla grymt gig måste jag säga, trots alla fulla fjortisar ;) men även om folket inte kunde låtarna så hängde dom med, stog & hoppade, klappade händerna & sådär, riktigt kul & se. & ännu roligare var det att se att det var så pass många killar där :) erik tyckte tom att dom var värda en egen applåd ;D
vi stog längst bak (var bara sisådär 4 rader eller nått) & hade verkligen askul, röjde så mycket att jag var helt slut efter halva giget (A)
efter runt en timme var alla nöjda & glada & vi begav oss hemåt igen, somnade nästan direkt i bilen & vaknade upp något mör i kroppen när vi skulle släppa av frida hemma i hofors & runt halv fyra kom jag&lollo i säng efter en liten humeljakt. HAHA.

idag har jag vart helt död på ett ungefär, men det är smällar man få ta när man lever turnéliv ;P


<3<3<3
// Anna.

Kommentarer
Postat av: Lollo

TACKTACKTACK! det var BARA mysmysmys! <3 :) hoppas det blir fler mysiga tillfällen ;) men jag kommer till kupolen iaf! ^^, <3

2009-04-20 @ 10:04:33
URL: http://youareincredible.blogg.se/
Postat av: Jossan

allt blir ju vad man gör det till! och jag hade kul iafall :D

2009-04-20 @ 22:53:56
URL: http://blondmensmart.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0