<3

Nu är det såhär att jag har VÄRLDENS bästa vän, se bara på denhär komentaren (finns även i inlägget under)!


& detdär är bara en av sakerna hon slänger ur sig lite då&då, liksom förstår ni varför jag älskar henne?


Vi har känt varann i två år nu, sista april blir det två år sedan vi började umgås på riktigt, men det känns som att vi alltid har varit vänner. vi är som syskon separerade vid födseln; vi avslutar varandras meningar, vi behöver bara titta på varandra så vet vi vad den andra tycker&tänker & en massa mer!
Jag liter på dig till 1000000000000 & vet att du alltid finns där om det är något & jag hoppas du vet att du kan lite på mig & att jag ALLTID finns här om du behöver prata, telefonen är på 24/7 så tveka aldrig på att ringa!!

jag skulle kunna fortsätta hela natten & försöka förklara hur mycket du betyder för mig, men jag tror du förstår på ett ungefär.
ALDRIG förut har jag haft någon som dig, du är den bästa vännen någonsinn & jag vill aldrig mista dig!

<3<3<3

Kommentarer
Postat av: Lollo

jag finner inte ord. <3 JAG ÄLSKAR DIG!

2009-04-09 @ 22:34:06
URL: http://youareincredible.blogg.se/
Postat av: Jossan

Lollo är bra bra bra! Och det är du också :)

2009-04-13 @ 17:26:39
URL: http://blondmensmart.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0