onsdag

vet att jag inte har skrivit på år & dar, men det har vart en massa krångel & grejs.
& nu sitter jag i datasalen på skolan & väntar på lollo, hon tar bussen hit & möter mig (A) lala.

känner att det kanske inte riktigt är läge för att blogga om alla gig som har vart, det skulle bli 26262 sidor långt xP
så är det nått ni undrar över får ni höra av er så berättar jag det ni vill veta ist, känns lättare så :P


annars går skolan bra, har haft snurren idag, & för alla som inte vet vad det är så är vi i tre olika grupper & provar på alla mediaämnen som vi kan välja till tvåan :)
så dom närmaste fyra onsdagarna inräknat med denna ska jag ha graf (grafisk komunikation) har fått göra affischen & bild-cv:n idag, kulkul :)

inte många personer här i salen nu, bara några stycken som inte riktigt är klara. skulle egentligen gå till tre idag, men vi blev klara en timme tidigare typ :P
men somsagt så ska jag leka med lollo idag så jag stannar kvar & väntar på henne ;)

ska nog scanna in mina grejer & lägga ut på bdb sen, så får ni se vad duktig jag är på att jobba i indesign (A) HAHA.

tjaao, vad ska jag mer säga? klassen är bra, umgås mest med alexandra & jenny. men alla är snälla :)
kanske inte världens snyggaste killar, men vafaan, då får vi ju arbeterna gjort ;) HAHAHA.

nu kommer jag absolut inte på nått mer att skriva, känns som att jag bara babblat på om allt & ingenting, inge intressant att läsa liksom :P



eller joo! jag blir mobbad ,( eller nej, inte på riktigt. men smart som jag var så nämde jag idag att jag åker runt på emd & kollar, & sen dess har alla tjatat om emd xP
göran (läraren) också! :O typ när han ska ta ett exempel tar han ALLTID det! :P
jaja, jag bryr mig inte direkt. dom får tycka att det är skitmusik, jag står för att jag lyssnar på dom & så kommer det alltid att vara.

vad ska man göra i tio minuter nudå?

äsch, nått hittar jag väll på :P

ha det så bra sålänge.
puss&kram<3
// anna.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0