torsdag

vet att jag har vart helt off på senaste tiden, har helt enkelt inte haft nån ork eller lust att skriva. kort & gott, har inte haft nån inspiration helt enkelt.
har väll hänt litegrann sen sist.
har vart i upplands väsby & v-ås & tittat på grabbarna, väldigt trevligt som vanligt :)
sen har jag&lollo hunnit ner en sväng till huvudstaden för att se på high school musical on ice.

nu kom mamma nyss & frågade om jag tyckte hon skulle kosta på sig nytt bakpullver, det hade tydligen gått ut 2006 x)
& för alla som inte fattar så var hon ironisk, klart som fan hon ska köpa nytt :P haha.

btw har jag känt ett bra tag nu att det vore dags för en ny design här, eller en ny header iaf. men somsagt så har jag inte haft nån inspiration, men som tur är så har man så snälla vänner som alicia som gärna ställer upp för en :)
det får duga för tillfället iaf, eller nej, det blev ju jättefint så den får sitta där tills jag får tillbaka inspirationen, dvs ett bra tag xP

här framöver blir det lugnt, alla andra ska på kryssning på lördag, men inte jag inte.
hade gärna velat, men det är som det är. & det kanske är lika bra med tanke på hur jag mår för tillfället.

har inte så mycket mer att säga, så kanske bäst att sluta så det inte bara blir en massa flum ;)

ha det så bra.
puss&kram<3
// anna.

Kommentarer
Postat av: Alicia Kittilä

naw, allt för dig! :)

puss

2008-10-16 @ 19:20:43
URL: http://alvedonspray.blogg.se/
Postat av: Lollo

jag hade också velat :( men men sånt ät livet tyvärr hoppas vi ses snart! <3

2008-10-17 @ 19:35:03
URL: http://www.bilddagboken.se
Postat av: sarah

Svar: Tack för att du förstår !

vi blir lyckliga utav dem, dem får att lära känna nya människor, dem är helt underbara ! folk ska inte få trycka ner människor för att dem brinner för något som kanske inte andra gör ! <3

2008-10-25 @ 14:10:27
URL: http://ssommar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0