fredag

varmt&skönt är det idag, ska ut snart & fota lite hade jag tänkt :)
ska lägga mig i ett bad också, behövs känner jag.

alla sitter förövrigt & sykar loss på msn, ds.se funkar inte, HUR SKA VI ÖVERLEVA?! haha ok, ärligt talat tror jag faktiskt att vi överlever, men jag känner att det fattas en ruta här nere :P

nej, ska ta & gå & fylla på lite vatten tror jag. brb xP

sådärjaa, fick nyss uppgifter om att ingen av fanglobes hemsidor funkar, så det är väll hos dom felet ligger.
nu är man lite lättad iaf, veta att dom förmodligen inte lägger ner den iaf :)

jaja, det får bli en kortis just nu. ska göra mig klar & hoppa ner i badet ;P

ha det så bra allihopa.
puss&kram<3
// anna.

Kommentarer
Postat av: Lollo

festen var ASSKOJ!! :D <3 tack älskar dig!

2008-06-10 @ 22:21:50
URL: http://www.bilddgaboken.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0