söndag

känner att jag måste skriva av mig lite igen.

danny var nyss inne & bloggade igen, skrev om våran present. den blev verkligen lyckad, bra gjort tjejer!

snackar med emelie också, om allt & ingenting. eller joo igentligen, började snacka om hur livet hade sett ut utan danny.
ojojoj säger jag bara, vill inte ens tänka tanken.
jag är SÅHÄR glad över att jag åkte till valbo dendär dagen i november 06, vi var så sena & började fundera på om det var någon idé alls att åka dit, vi skulle ändå bara hinna till signeringen & vi visste inte vilka som skulle komma.
men hur det än var så åkte vi dit iaf, kom till mittengången & fick syn på lite folk uppe på scenen, dom var inne på sista låten. Jag tycker att jag ser Johan & vi kutar dit, men det visar sig att det var Danny, åhneej tänkte jag då. jag hade fått uppfattningen om att han var lite fjårtisaktig när han var med i idol, liksom blond & "hey titta på mig, jag är bäst&snyggast!" stilen, men OJ så fel man kan ha, tänkte liksom att vi går ju upp iaf, köpte en varsin ros som han fick, han var ju trots allt rätt söt :)
knäppte ett kort och så, & redan då märkte jag hur snäll han var. redan då blev jag fast, utan en aning om vad som skulle hända i framtiden.
tänk vad många vänner jag träffat genom danny, eller det är ju inte direkt 2515 stycken, men dom jag träffat & fått lära känna är jag väldigt glad över.
som emelie tex, så många äventyr som vi vart med om nu! & mer ska det bli, ellerhur?
 & alicia, isabell, carrå & alla andra tjejer!
Han har förändrat mitt liv så himlans mycket, det är han som får mig att ens orka tänka på skolan, det är han som får mig att stå för den jag är, det är han som har gjort att jag fått så mycket bättre självförtroende & det är han som får mig att verkligen stå för mina vänner & min musik.
Han kommer alltid att ha en speciell plats i mitt hjärta, någonstanns långt där inne kommer han alltid att finnas.
för att citera emelie: " han kommer alltid vara en del utav min uppväxt! även om jag kanske kommer att hata hans musik när jag blir äldre så har han gjort så stor förändring. om jag skulle sluta åka nu så skulle jag ändå minnas honom som 80åring liksom"



jaja, ska kila vidare nu. kanske fortsätter skriva mer senare, vi får se.
<3 // anna.

Kommentarer
Postat av: Alicia

aww, vad fin blogg :o
riktigt sant allt det där.
och jag är riktigt glad att jag fick lära känna dig!
& det kommer att bli mera danny dagar ! =)
älskar dig

2008-03-02 @ 18:29:31
URL: http://alvedonspray.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0