tisdag

ok, jag har inte bloggat om hur många gig som helst nu. men har inte riktigt kännt för det bara.
& vet ni? jag tänker inte skriva nått mycket om det nu heller :P

det har vart rixfestival i både v-ås & ldkpg, riktigt trevligt :)
sen var det även söta små pojkar i enköping i lördags, faktiskt första gången jag såg sommarshowen! :O
stack ut & runt hela grejen för att träffa på ett par söta pojkar, hade även mitt efterlängtade snack med D' & han lovade att bättre på sig. så nu känns det bra igen :)

jag&em har en liten plan, men vi får se hur det blir med det.

nej det får bli en snabbis, sitter & tittar på vbå samtidigt så blir lite störd ;P

GLÖM INTE ALLSÅNGEN IKVÄLL!

ha det så bra.
puss&kram<3
// anna.

Kommentarer
Postat av: Lollo

Vad har du och Em för plan? (A) tack för dagarna! pussälskardig!

2008-07-01 @ 14:38:19
URL: http://www.bilddagboken.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0