måndag

ok, helgen har vart såhäääär mysig!

jag&em försökte ju ta oss till malå i fredags, men lyckades inte.
så vi drog iväg till s-vall på lördagen ist, hoppade på x2000 & betalade till hudik där vi skulle ta en buss med emma.
men när vi precis lämnat s-hamn så kommer den jättesnälla biljettkonduktören som hade tagit betalt av oss & sa att vi kunde få åka med till s-vall gratis om vi ville.
tacktack sa vi & satt kvar i bistrovagnen :)
väl framme letade vi reda på en toa & sen blev det raka vägen bort till scenen, tog ju ett tag men tillsist så hittade vi rätt.
emelie hittade några bekanta ansikten som hon hejade på, sedan tog vi plats & gick runt & kollade lite.
emma kom & hälsade & presenterade sin klasskompis som hon åkt med, så dom umgicks vi med resten av dagen :)
grabbarna körde igång runt 14 & det blev drag, eller aa drag & drag vet jag väll inte. men kul var det iaf :)
började tvivla på d's ord där ett tag, men icke då. han håller vad han lovar :)
efter ca en timmes framträdande bar det av mot ett litet tält där pojkarna skulle signera, vi tog det lite lugnt först & stog på sidan & så. men efter ett tag hoppade vi in vid em's kompisar, köpte en jenniesingel eftersom jag var så smart & glömde skivan hemma.
erik satt först & senil som han är hade han inte en aning om vad jag hette, men det var lugnt tyckte jag. jag&emma tyckte även väldigt synd om honom, stackarn kunde knappt stå, han hade jätteont i ryggen :(
sen var det dannys tur, & såfort han fick syn på mig fick jag världens leénde & när jag sen stog framför honom smekte han mig på kinden & såg sådär förstående ut. kramkram & lite prat & sen vidare till matte som förövrigt hade vrålstirrat på emmas rumpa innan x)
han hade tydligen sagt till emma att hon luktade gott, & sen när jag kramade honom han ba: "mmh, luktar gott :)" man ba: "joomenvisst" det hade liksom börjat ösregna medans vi stog i kön & sen hade man hoppat sig igenom hela konserten xP men jaa tacktack.
efter vi sagt hejdå & syns snart & grejs så gick vi & skulle käka, det hela slutade med att emelie & madde köpte thaimat som emma smakade av & jag blev utan. vi gick tillbaka till scenen där killarna fortfarande satt & signerade, väntade tills dom var klara & sa hejdå ännu en gång.
hejade även på nisse & (MIN) göken ;D maha.


nej fortsätter senare, sitter & lyssnar på rixfm semester, tre små söta pojkar är med (A)

<3

Kommentarer
Postat av: emelie.

men ANNA! duba "madde och emelie köpte thaimat och emma smakade men jag blev utan" du kunna ju fråga om du fick smaka ju ;) dumnöt!!

2008-07-08 @ 02:51:05
URL: http://fantomenpuss.blogg.se/
Postat av: Lollo

VAD KUL att Danny verkligen höll det han lovade!! <3 det var ju kanon ;) <3 verkade som ni hade haft det bra, roligt! <3 älskardig!

2008-07-08 @ 11:16:30
URL: http://www.bilddagboken.se
Postat av: Emma

MIN nisse, dendu! :D <3

2008-07-21 @ 17:09:42
Postat av: Lovisa

svar: eller hur x'd

hhahhaha, det var lite kul!

2008-08-01 @ 18:29:06
URL: http://lovisahjartadanny.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0