SÖTBOLL!

vet inte hur jag ska förklara dagen, den var liksom sååå anorlunda ;D maha
dom bästa orden från dagen:
sthlm
sötbollarna
elektrolux
heeeeeeeeeeeeeeeeej :D

osvosvosv.

& dom bästa citaten:
"jaa jag ska försöka göra allt jag kan"
"ni är ju galna, men vi gillar er endå, fast ni är helt CARZY!"
"en snabb kram bara"

osvosvosv.

dummaste var:
tåget
vakterna
vädret

osvosvosv.

aja, det var en händelserik dag idag iaf :) trevligttrevligt, det behövdes verkligen!
neej nu får maten ta & bli klar, har typ bara ätit en baugette på hela dan x) haha

-HICK-
det går inge vidare bra att skriva samtidigt som man hickar har jag kommit fram till.

aja, slutbubblat om ingenting.
ha det så bra.
puss&kram<3
// anna.


& m' , sorry för att jag var så dryg :/ <3


Kommentarer
Postat av: Alicia

:D jag vill oxå dit.

2008-01-14 @ 19:32:26
URL: http://alvedonspray.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0